اخبار داغ

پارلمان رژیم صهیونیستی در آستانه انحلال

پارلمان رژیم صهیونیستی در آستانه انحلال
بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای حزب «لیکود» دستور داده است تا روز چهارشنبه، که احتمالاً کنست رأی به انحلال خود خواهد داد، در سرزمین‌های اشغالی بمانند و سفر‌های خود را لغو کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به وزرای حزب « لیکود » دستور داده است تا روز چهارشنبه، که احتمالاً کنست رأی به انحلال خود خواهد داد، در سرزمین‌های اشغالی بمانند و سفر‌های خود را لغو کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در حال حاضر، «مری رگو»، وزیر فرهنگ و «اوفیر آکونیس»، وزیر علوم این رژیم از حزب لیکود، سفر‌های خود را لغو کرده‌اند.
,
 
,
رژیم صهیونیستی در حال تجربه شرایطی است که تاکنون در تاریخ آن سابقه نداشته است. بن‌بست سیاسی مستمر و کابینه موقتی که اکنون عمر آن به یک سال رسیده است.
,
 
,
پس از فروپاشی کابینه رژیم صهیونیستی در روز‌های پایانی سال ۲۰۱۸، انتخابات زودهنگام در ماه آوریل سال میلادی جاری برگزار شد و شکست نتانیاهو در تشکیل ائتلاف، کار را به برگزاری انتخابات اخیر در ماه سپتامبر کشاند.
,
 
,
با توجه به شکست گانتس و نتانیاهو در تشکیل ائتلاف، طبق قوانین رژیم صهیونیستی، پارلمان اکنون در فرصت سه هفته‌ای خود برای معرفی نامزد دیگری قرار دارد که قادر به کسب اکثریت لازم برای تشکیل کابینه (۶۱ کرسی) باشد. این نامزد می‌تواند هر کدام از نمایندگان کنست از جمله گانتس و نتانیاهو باشد.
,
 
,
اگر این اقدام نیز شکست بخورد، پارلمان رأی به انحلال خود خواهد داد و این رژیم برای برگزاری انتخابات سوم آماده خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه