اخبار داغ

مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟
با توجه به بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی برخی مدارس در استان‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به بارش برف و باران در برخی از شهرها، افزایش آلودگی هوا و همچنین شیوع آنفولانزا در کشور شاهد تعطیلی برخی مدارس در استان‌ها هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
آخرین وضعیت تعطیلی مدارس کشور فردا دوشنبه ۱۸ آذر ۹۸ را در ادامه می‌خوانیم.
,
 
,
مدارس چابهار تعطیل شد
, مدارس چابهار تعطیل شد,
 
,
براساس اعلام ستاد مدیریت بحران چابهار، با توجه به تشدید بارندگی ها و آبگرفتگی معابر در این شهرستان همه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی فردا دوشنبه 18 آذرماه تعطیل اعلام شد.
,
 
,
مدارس سایر شهرستان‌های استان که از روز پنج شنبه14 آذر تا یک شنبه 17 آذر ماه جاری برای پیشگیری از شیوع آنفلوآنزا تعطیل اعلام شده بود، از فردا دایر است.
,
 
,
تعطیلی مدارس گلستان تا روز سه‌شنبه
, تعطیلی مدارس گلستان تا روز سه‌شنبه,
 
,
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: بر اساس مصوبه جلسه فوق‌العاده کارگروه سلامت استان، همه مدارس استان در همه مقاطع تحصیلی از ظهر اشنبه، ۱۶ آذر تا ظهر سه‌شنبه، ۱۹ آذر تعطیل شد. مدارس از شیفت عصر سه‌شنبه ۱۹ آذر دایر است.
,
 
,
فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح فردا در برخی شهرهای لرستان با تأخیر
, فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح فردا در برخی شهرهای لرستان با تأخیر,
 
,
فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح پیش دبستانی و دبستانی شهرستان های ازنا و الیگودرز در روز دوشنبه ۱۸ آذر با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
,
 
,
همچنین در شهرستان سلسله و نورآباد و منطقه کاکاوند نیز فردا فعالیت تمامی مدارس در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز می شود.
,
 
,
براساس این گزارش، برودت هوا و یخ زدگی معابر دلیل اتخاذ این تصمیم است.
,
 
,
تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه
, تعطیلی مدارس استان اردبیل در روز دوشنبه,
 
,
براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، کلیه مدارس استان اردبیل در سری صبح و بعد ازظهر روز دوشنبه، 18آذرماه تعطیل است.
,
 
,
براساس این اطلاعیه، تداوم برودت هوا و پیشگیری از شیوع بیماری در سطح مدارس استان علت تعطیلی فردا اعلام شده است.
,
 
,
گفتنی است؛ با توجه به برودت هوا و پیشگیری از شیوع بیماری در مدارس، روزهای شنبه و یک‌شنبه نیز کلیه مدارس استان اردبیل تعطیل بود.
,
 
,
تعطیلی مدارس کنارک در شیفت صبح فردا
, تعطیلی مدارس کنارک در شیفت صبح فردا,
 
,
حمیدالدین یوسفی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ستاد بحران شهرستان کنارک برای مقابله با سامانه بارشی که از صبح امروز شروع شده در آمادگی کامل به سر می برد.
,
 
,
وی ادامه داد: شیلات و دریابانی به منظور حفظ ایمنی اهالی و صیادان تا اطلاع ثانوی از ورود شناور ها به دریا جلو گیری کنند.
,
 
,
فرماندار کنارک افزود: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی شهرستان باز است و تنها محور «زرآباد» به «چاهان» بدلیل طغیان رودخانه های محلی تا اطلاع ثانوی بسته است.
,
 
,
تعطیلی کلیه مدارس استان قزوین؛ فردا
, تعطیلی کلیه مدارس استان قزوین؛ فردا,
 
,
خیرالله رحمانی درخصوص تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۱۸آذر ۹۸ به صداوسیمای استان گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی به عمل امده حوزه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان از کلیه مناطق و نواحی ۱۴ گانه در خصوص شیوع بیماری آنفلو آنزا در مدارس باید عرض کنم خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات خوبی که انجام شد در خصوص تعطیلی مدارس و استراحت دانش‌آموزان در روزهای شنبه و یکشنبه ما شاهد کاهش آمار این بیماری در بین دانش‌آموزان بودیم ،لذا به منظور رفع نگرانی کامل خانواده‌ها محترم و اهمیت سلامتی دانش آموزان عزیزمان و هماهنگی های به عمل آمده با مسئولین استانی روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه مدارس در کلیه مناطق و نواحی ۱۴گانه در تمامی مقاطع تحصیلی در دو نوبت صبح وبعداز ظهر تعطیل می باشد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه