اخبار داغ

معاون سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خبرداد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری بسیج در زنجان

برگزاری اختتامیه جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری بسیج در زنجان
معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت:مراسم اختتامیه جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در چهل سالگی شجره طیبه بسیج،25 آذر ماه سال جاری در زنجان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رمرودی امروز در گفت ‌و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به برگزاری جشنواره تولید آثار فرهنگی هنری در چهل سالگی شجره طیبه بسیج،اظهار داشت:این جشنواره شامل بخش‌ ها و محورهای متعددی از جمله دفاع مقدس، جهاد و محرومیت زدائی، مذهبی، فرهنگی، علمی، دفاعی، بیداری اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه بسیج و ولایت مداری، بسیج و تمدن نوین اسلامی، بسیج و پیشبرد گام دوم از محورهای این جشنواره بود، تصریح کرد: بسیج و تربیت جوان مومن انقلابی، بسیج و استکبار ستیزی از دیگر محورهای این جشنواره در نظر گرفته شده بود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: بسیج و اقتصاد مقاومتی، بسیج و معنویت و اخلاق و بسیج و بیداری اسلامی از محورهای اصلی این جشنواره بود.

,

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان بیان داشت: این جشنواره در بخش‌ هنرهای تجسمی شامل پوستر، عکس و خوشنویسی، اینفوگرافیک، فیلم کوتاه و نمآهنگ، موشن گراف و اپلیکیشن برگزار شده است.

,

رمرودی ادامه داد: در بخش ادبیات نمایشی نیز شامل فیلم نامه، تئاتر مسجدی و نمایشنامه و بخش ویژه شامل برنامه ‌های ابتکاری، جذاب و نو این جشنواره برنامه داشت.

,

وی با بیان اینکه علاقه مندان تا 20 آبان ماه سال جاری آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند، افزود: 400 اثر به این جشنواره ارسال شد.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: این جشنواره در راستای حمایت و شبکه‌سازی فعالان بسیجی برگزار شده است.

,

معاون فرهنگی و هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های این جشنواره از تیرماه سال جاری آغاز و مرداد ماه اطلاع رسانی شد،افزود: قرار بود مراسم اختتامیه این جشنواره همزمان با هفته بسیج برگزار شود که در نهایت با برنامه ریزی های انجام شده،25 آذر برگزار می شود.

,

رمرودی با اشاره به تجلیل از برگزیدگان این جشنواره در 10 بخش،افزود: از برخی آثار این جشنواره در مراسم اختتامیه رونمایی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه