اخبار داغ

دکتری علوم سیاسی مطرح کرد:

شکوری راد و اصلاح‌طلبان تحصن‌کننده مجلس ششم، آغازگر اغتشاشات بودند

شکوری راد و اصلاح‌طلبان تحصن‌کننده مجلس ششم، آغازگر اغتشاشات بودند
حسن محبتی گفت: اولین اغتشاشات را افرادی چون شکوری راد با تحصن در مجلس ششم به راه انداختند و مردم از ناکارآمدی کابینه آقای روحانی و مدیران رفاه‌زده وی شاکی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از تیتریک، طی روزهای اخیر شکوری راد، دبیر کل حزب اصلاح‌طلبان در حاشیه ثبت نام برای انتخابات مجلس یازدهم اعلام کرد در جریان اغتشاشات اخیر رای آنها دچار ریزش نشده است چرا که اعتراضات در مناطق مرفه نشین که پایگاه رای اصلاح طلبان بوده اتفاق نیفتاده و آنها را معمولا در مناطق حاشیه ای که پایگاه اصول گرایان است شاهد بوده ایم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
یک دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینکه پرونده این شخص برای مردم کاملا شفاف و معلوم است، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: نام کسانی که سر سفره دولت های رانتی بوده اند مشخص بوده و حتی اگر بر فرض حرف شکوری راد صحیح باشد نشان می دهد اصولگرایان دل در ریشه مردم محروم دارند تا مرفهین، البته این حرف هم تیر خلاصی است که اصلاح طلبان به خودشان زده اند. 
, تیتریک,
 
,
حسن محبتی افزود: اغتشاشات نشان نمی دهد که مردم محروم جز اشرار باشند بلکه ممکن است اصلاح طلبان در دل مردم نفوذ کرده و زمینه های شرارت را هم فراهم کرده باشند، برای مرفهین آیا نوسان قیمت ها تفاوتی دارد؟ غالب اصلاح طلبان بی درد هستند و اینکه قشر رفاه زده ما به دنبال آزادی از جنس بی بند و باری باشد نشان دهنده آرمان های غیر اسلامی آنهاست.
,
 
,
وی اظهار داشت: یک مدیر انقلابی و ارزشی هرگز در کاخ نیاوران و ولنجک در کنار آقای روحانی زندگی کند، اینکه آقای شکوری راد اعلام کرده است اغتشاشات اخیر مرتبط با پایگاه اصولگرایان است کاملا حرف بی ربطی است، باید به این مسئله توجه داشت که اغتشاشات توسط چه کسانی مدیریت شد؟ 
,
 
,
محبتی تصریح کرد: آیا آمریکایی ها و اسرائیلی ها در مناطق جنوب تهران، شهریار و ... پایگاه دارند؟ این امر محال است در نتیجه جاسوس ها و منافقین همواره در نقطه بالا قرار دارند و اتفاقا اولین اغتشاشات را افرادی چون شکوری راد با تحصن در مجلس ششم راه انداختند. 
,
 
,
وی گفت: مردم از ناکارآمدی کابینه آقای روحانی و مدیران رفاه زده وی شاکی هستند، مردم از اینکه رئیس جمهور علنا در چشم مردم نگاه کرده و دروغ می گوید گلایه مند هستند، مصوبه را به سران سه قوه برده و امضا می گیرد اما صبح جمعه بلند شده و می گوید من هم مانند شما خواب بودم و ندیدم.
,
 
,
محبتی افزود: برای نظام ما واقعا زیبنده نیست که یک مسئول در این سطح با مردم دروغ بگوید، نباید این مسائل را تهمت دانست بلکه واقعیت هایی است که متاسفانه با آن مواجه هستیم.
,
 
,
دکتری علوم سیاسی در خاتمه خاطر نشان داشت: مردم چقدر باید دو رویی و نفاق را ببینند، در اینکه باید قیمت سوخت اصلاح می شد شکی نیست اما یک شبه و ایجاد خفقان امنیتی و عدم کنترل بازارنشان داد دولت کاملا بی برنامه است و اتفاقا اغتشاشات در محیط هایی به وجود خواهد آمد که مدیر و برنامه ندارند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه