اخبار داغ

معاون دادگستری استان زنجان خبر داد؛

تدابیر دستگاه قضا برای پیشگیری از تخلفات در 30 مرحله انتخابات

تدابیر دستگاه قضا برای پیشگیری از تخلفات در 30 مرحله انتخابات
معاون دادگستری استان زنجان از تدابیر دستگاه قضا برای پیشگیری از تخلفات در 30 مرحله انتخابات خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمدتقی فتحی امروز در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی با اشاره به اینکه بحث جوانگرایی را در جمع داوطلبین ثبت نام کننده در انتخابات داریم، اظهار کرد: کاندیداهای جوان بسیاری در انتخابات شرکت کردند و تعدادی از نمایندگان دوره قبل نیز جزو ثبت نامی ها نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه بحث شرکت کنندگان مستقل را داریم که خیلی از کاندیداها اعلام استقلال کردند، ابراز کرد: تدابیر پیشگیرانه به صورت مکتوب مربوط به 30 مرحله انتخابات از طرف قوه قضاییه واصل شده که به دستگاه ها ارسال خواهد شد و انتظار داریم این تدابیر سرلوحه کارها قرار گیرد.

,

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه تخلفات دوره ای گذشته انتخابات را احصا کردیم، خاطرنشان کرد: جبهه گیری بر له یا علیه کاندیدای خاص در این تخلفات وجود دارد که ما لیست آن را درآوردیم.

,

وی با بیان اینکه فعلا موردی که نیاز به برخورد باشد برای ما گزارش نشده است، عنوان کرد: اخطارهایی به برخی داده شده و رصدها در این زمینه انجام می شود.

,

فتحی با بیان اینکه 231 نفر در سطح استان برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند، گفت: روند انتخابات در استان زنجان مراحل قانونی را طی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه