اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان:

خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند

خرده‌فروشان مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شدند
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان گفت: با اجرای این طرح در استان 40 نفر از خرده فروشان که در توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اجرای طرح مبارزه با مواد مخدر در استان زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان 40 نفر از خرده فروشان که در زمینه توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی همچنین از اجرای طرح پاکسازی و دستگیری معتادان پر خطر در سطح استان تصریح کرد: با اجرای این طرح 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر دستگیر و بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از این افراد کشف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به اینکه طرح پاکسازی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و به درخواستهای مردم انجام میشود عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و درخواست های مردمی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طرح شناسایی محل پاتوق معتادان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به مقابله با خانه پاتوقها در زنجان خاطر نشان کرد: ماموران با اجرای این طرح 13 خانه پاتوق معتادان شناسایی و 17 خرده فروش و 23 معتاد پرخطر را در شهر زنجان دستگیر و معتادان را به مرکز بازپروری معرفی کردند.

,

بابایی همچنین با اشاره به اینکه از دستگیرشدگان بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد بیان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح های مشابه همچنان تداوم دارد.

,

وی با بیان اینکه خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند بیان کرد: نباید خانواده‌ها نسبت به فرزندان خود بی‌تفاوت باشند و خانواده‌ها باید فرزندان خود در این زمینه آگاهی دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه