اخبار داغ

یک خواننده انقلابی:

شهید مدافع حرم باعث تغییر مسیرم در موسیقی شد

شهید مدافع حرم باعث تغییر مسیرم در موسیقی شد
یک خواننده کشورمان با بیان اینکه شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی به خواب مادرم آمد و بعد از آن بود که مسیرم در موسیقی عوض شد و فازم تغییر کرد گفت: از سال ۹۴ فضای جدید که همان موسیقی انقلابی است را شروع کردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ موزیک ویدئو سینا آبگون با نام دروغ که یک اثر اجتماعی است چند وقتیست که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.آبگون اثر موسیقی مختلفی را روانه بازار موسیقی کرده و به گفته خودش ۱۰ سال است که در این حوزه فعالیت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به بیوگرافی خود گفت: سینا آبگون متولد ملایر هستم و بزرگ شده ساری، ۷ سال در همدان حضور دارم و ده سال مشغول فعالیت در حوزه موسیقی انقلابی هستم.

,

این خواننده کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا این سبک شعر را انتخاب کردی اظهار داشت: شهید مدافع حرم سید میلاد مصطفوی به خواب مادرم آمد و بعد از آن بود که مسیرم در موسیقی عوض شد و فازم تغییر کرد.

,

آبگون با بیان اینکه آهنگ های قبلی را ندارم و حذف کردم خاطر نشان کرد:  از سال ۹۴ فضای جدید که همان موسیقی انقلابی است را شروع کردم.

,

این خواننده در چرایی حذف آهنگ های قبلی اش تاکید کرد: وقتی مسیر زندگی تغییر می‌کند، معیار های موسیقی هم عوض می شود و برای خود ارزش قائل می‌شوی بنابراین به همین دلیل آهنگ های قبل از سال ۹۴ را حذف کردم.

,

وی ادامه داد: بعد از اینکه مسیر و هدفت عوض شد برای برخی از کارها ارزش قائل می شوی و همچنین برخی کارها را هم دیگر نمی توانی بشنوی.

,

آبگون با بیان اینکه خودم را وقت شهدا کردم و شهدا قبلا خود را فدا کردند گفت: باید مسیر حرکت را الهی کنیم و اگر با هدف در مسیر حرکت نکنیم و هدف غیر از رضای خدا باشد زمین خواهیم خورد و این زمین خوردن جوری است که صدایش به گوش همگان خواهد رسید.

,

این خواننده در پاسخ به این پرسش که تیم موسیقی شما چند نفره است گفت: خودم به تنهایی کارها را انجام می دهم. شعر، موسیقی و ترانه را خودم می سرایم و همه کار ها با خودم است و خودم یک تیم هستم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه