اخبار داغ

رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

عدم نظارت صحیح در توزیع قیر موجب سوء استفاده شده است

عدم نظارت صحیح در توزیع قیر موجب سوء استفاده شده است
رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در پرونده اختصاص قیر رایگان به استان برای اجرای پروژه های عمرانی به علت عدم نظارت صحیح سوء استفاده مالی نسبتا گسترده ای به صورت شبکه ای و مالی صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، رییس کل دادگستری خراسان شمالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس گزارش های واصل شده از سوی سربازان گمنام امام زمان مشخص شد که در مورد اختصاص قیر رایگان از سوی دولت برای اجرای پروژه های عمرانی استان ها در سطح کشور از جمله خراسان شمالی، متاسفانه به علت عدم نظارت بر اجرای صحیح این ماموریت، موجب سوء استفاده پیمانکار و تبانی مسئولان وقت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

حجت الاسلام جعفری افزود: این مسئله با نظارت دادستان مرکز استان در دستور کار قرار گرفت.

,

وی در ادامه عنوان کرد: تحقیقات این پرونده در شعبه ویژه انجام شده و تاکنون هفت نفر از عوامل اصلی این باند دستگیر شده اند که شش نفر آنان در بازداشت به سر می برند و یک نفر با قید وثیقه آزاد است.

,

وی خاطر نشان کرد: یک نفر آنها معاون سابق استانداری، دو نفر آنان مدیر کل، دو نفر آنان کارشناس و یک نفر آنان یکی از شهرداران تابعه شهرستان بجنورد هستند.

,

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه اعلام کرد: بخش قابل توجهی از اموال سوء استفاده شده به بیت المال مسترد شده است.

,

حجت الاسلام جعفری در خاتمه یادآور شد: افراد دیگری که در این پرونده به صورت مستقیم و غیر مستقیم ارتباط داشته اند، تحت پیگیرد قرار دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه