اخبار داغ

رئیس شبکه بهداشت آمل:

مرگ ثابت شده‌ای از آنفلوانزا در آمل اعلام نشد

مرگ ثابت شده‌ای از آنفلوانزا در آمل اعلام نشد
رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل گفت: هر مرگ مشکوک نمونه گیری و به وزارتخانه ارسال می‌شود، اما هنوز هیچ مرگی در آمل به علت بیماری آنفلوانزا تایید نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرامرز اکبری در گفت و گو با خبرنگار ما بلاغ اشاره به اینکه تاکنون هیچ مرگ ثابت شده از ویروس آنفلوانزا در آمل اعلام نشده است، اظهار کرد: هر مرگ مشکوک نمونه گیری و به وزارتخانه ارسال می شود، اما هنوز هیچ مرگی در آمل به علت بیماری آنفلوانزا تایید نشده است.
 
 وی با بیان اینکه آنفلوانزا در کل کشور اپیدمی شده است، عنوان کرد: در شهرستان آمل نیز همین‌گونه است و امیدواریم به سمت کاهش این بیماری برویم، البته موارد بیماری در سطح شهر کنترل شده است.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل در ادامه تصریح کرد: این بیماران در سه بیمارستان دولتی و یک بیمارستان خصوصی تحت درمان هستند، برای بیماران بستری مشکل دارویی نداریم و بیماران سرپایی نیز تحت پوشش دارو ها قرار گرفتند.

وی آمل را در پیک بیماری آنفلوانزا خواند و تاکید کرد: همه افراد به ویژه افراد سالمند و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند در معرض این بیماری هستند، کودکان نیز در خطر بالایی قرار دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: شهروندان موارد کلی بهداشتی را رعایت و در زمان عطسه از دستمال استفاده و دست هایشان را بشورند و حدالامکان از روبوسی و دست دادن با دیگران خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان آمل در پایان یادآور شد: اگر کسی دچار تب شد ابتدا در دو سه روز ابتدایی استراحت کند و اگر تداوم پیدا کرد حتماً به پزشک مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه