اخبار داغ

ایستگاه پانزدهم: سپاهان – پیکان

ایستگاه پانزدهم: سپاهان – پیکان
در هفته پانزدهم طلایی پوشان میزبان پیکان هستند، طلایی پوشان که در هفته های اخیر در کسب سه امتیاز موفق نبودند و در سه بازی اخیر خود با سه تساوی متوقف شدند برای سه امتیاز این بازی خود را آماده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل ازصاحب نیوز؛ لیگ برتر به ایستگاه پانزدهم خود رسید و پرونده نیم فصل مسابقات لیگ نوزدهم بعد از این بازی بسته خواهد شد؛ البته تیم ها بعد از اینکه دو هفته از دور برگشت بازی ها را هم انجام خواهند داد به تعطیلات زمستانی خواهند رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

در این هفته طلایی پوشان میزبان پیکان هستند، طلایی پوشان که در هفته های اخیر در کسب سه امتیاز موفق نبودند و در سه بازی اخیر خود با سه تساوی متوقف شدند برای سه امتیاز این بازی خود را آماده می کنند.

,

در آذر ماه این دومین بار است که سپاهان در مقابل پیکان قرار می گیرد در بازی قبلی که در جام حذفی بود شاگردان قلعه نویی در یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را پشت سر گذاشتند.

,

سپاهان به سه امتیاز این بازی نیاز دارد تا در کورس قهرمانی عقب نماند اما مصدومیت های بازیکنان کلیدی این تیم کار را برای شاگردان قلعه نویی سخت خواهد کرد.

,

مصدومان و محرومان:

, مصدومان و محرومان:,

پیکان با ترکیب کامل خود را در اختیار داشته و بازیکن محروم یا مصدومی ندارد، اما سپاهان پورقاز، آقایی، بحیرایی، مسلمان و ایران‌پوریان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته و محبی نیز به دلیل محرومیت غایب است.

,

برترین گلزنان:

, برترین گلزنان:,

کی‌روش استنلی با 3 گل، برترین گلزن تیم سپاهان و شهریار مغانلو با 7 گل برترین گلزن پیکان است.

,

ترکیب احتمالی سپاهان:

, ترکیب احتمالی سپاهان:,

پیام نیازمند، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولسیانی، مرتضی منصوری، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی.

,

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

,

ترکیب احتمالی پیکان:

, ترکیب احتمالی پیکان:,

وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو.

,

سرمربی: حسین فرکی

,

این دیدار روز جمعه 22 اذر ساعت 16:40 انجام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه