اخبار داغ

برای بررسی بودجه ۹۹؛

وزرای «دفاع» و «اطلاعات» هفته آینده به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌روند

وزرای «دفاع» و «اطلاعات» هفته آینده به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌روند
کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفته آتی میزبان وزرای دفاع و اطلاعات خواهد بود تا ضمن بررسی عملکرد قانون بودجه ۹۸ به بررسی پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ بپردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دستورکار نشست‌های کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در هفته آتی برای روز‌های دوشنبه تا سه شنبه (۲۵ تا ۲۷ آذر ماه) منتشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
نشست هیئت رئیسه و رؤسای کارگروه‌های کمیسیون امنیت ملی در روز دوشنبه (۲۵ آذرماه) برگزار می‌شود.
,
 
,
همچنین ۳ نفر از اعضای کمیسیون برای حضور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۹ انتخاب خواهند شد.
,
 
,
بررسی عملکرد قانون بودجه ۹۸ و پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ وزارت اطلاعات نیز دستورکار دیگر این کمیسیون در روز دوشنبه است که با حضور وزیر اطلاعات و معاونان وی صورت می‌گیرد.
,
 
,
بنابر گزارش میزان، کمیسیون امنیت ملی در روز سه شنبه (۲۶ آذرماه) بعد از بررسی آخرین اخبار و اطلاعات، بررسی عملکرد قانون بودجه ۹۸ و پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را با حضور وزیر دفاع و جانشینان وی در دستور کار خواهد داشت.
,
 
,
همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی در روز سه شنبه عملکرد قانون بودجه ۹۸ و پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ برای وزارت امور خارجه را بررسی می‌کنند.
,
 
,
بر این اساس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در روز چهارشنبه (۲۷ آذرماه) قرار است عملکرد قانون بودجه ۹۸ و پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ ستاد کل را در دستور کار داشته باشند و عملکرد قانون بودجه ۹۸ و پیشنهادات لایحه بودجه ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز بررسی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه