اخبار داغ

رئیس دانشگاه امام حسین(ع):

بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است

بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است
رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع) به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را نقشه راه پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، اردوی راهیان نور اساتید بسیجی استان مازندران از مناطق عملیاتی شمال کشور «راهیان نور جنگل» و گرامیداشت شهدای ترور جبهه شمال با محوریت شهرستان قائم شهر جمعه شب در روستای قادیکلای بزرگ به همت سازمان بسیج اساتید استان برگزار شد.

سردار محمد رضا حسنی رئیس دانشگاه جامع دانشگاه امام حسین (ع) در در جمع اساتید، علما، دانشجویان و خانواده معزز شهدا، به تشریح  عظمت انقلاب اسلامی از نگاه اندیشکده‌های دنیا و تبیین برنامه‌های دشمن در مسیر انقلاب اسلامی پرداخت و گفت:‌دراین چهل سال انقلاب با انواع تهدید‌های سخت، نیمه  سخت ونرم مواجه بود.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) با بیان اینکه عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی یک اتفاق عادی و معمولی نبود، خاطرنشان کرد:دانشمندان بزرگ دنیا انقلاب اسلامی را زلزله ۵۷ ریشتری نام بردند.

 حسنی با اشاره به اینکه در اندیشکده‌های غربی برای هر انقلابی سه  ابزار قدرت سخت و نظامی، ثروت وقدرت اقتصادی، و صنعت فرهنگی لازم است، ادامه داد: رژیم پهلوی هر سه ابزار ومولفه را در اختیار داشت، اما چه اتفاقی افتاد که امام خمینی (ره) توانست بر این ابزار‌ها غلبه کند وانقلاب اسلامی را به ثمر برساند.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) با تصریح بر اینکه دانشمندان بزرگ غربی مدعی بودند جهان به سمت بی دینی رفته است، افزود: انقلاب امام (ره) کل فرضیه و معادلات دشمنان را بهم ریخت و حکومت اسلامی بر کشور مستقر شد.

حسنی در همین باره اضافه کرد: انقلاب امام (ره) هندسه قدرت در دنیا را تغییر داد و باعث شد جهان را از دست ابرقدرت‌های شرق و غرب نجات بدهد لذا حاکمیت جهانی را بهم ریخت.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) فرمول امام (ره) برای پیروزی انقلاب را اعتماد به خدای متعال، توسل به ائمه اطهار (ع) و اعتماد به صداقت مردم دانست و تاکید کرد:‌امام (ره)‌ بی اعتمادی مطلق به دشمن داشت. دشمنی که امروزه با ابزار نفوذ میخواهد محاسبات ذهنی مسئولین را بهم بریزد.

حسنی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جبهه نهضت آزادی میگفت کشور به بن بست رسید یادآور شد:‌امروزه هم اصلاح طلبان شعار به بن رسیدن را سر میدهند و آن را تکرار می‌کنند، اما نه دشمن و نه ایادی داخلی آن از درک و فهم  فرمول امام (ره) عاجز هستند.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در بخش دیگری از سخنان خود از تقابل همیشگی نظام سلطه با انقلاب اسلامی گفت و ادامه داد: نظام سلطه با اصل انقلاب اسلامی در تقابل است ومسائل هسته‌ای و منطقه بهانه می‌باشد.

حسنی با بیان اینکه فروپاشی تمدن غرب با انقلاب اسلامی و تحقق انقلاب جهانی حضرت حجت (اروحناه له فداه) محقق خواهد شد، اضافه کرد: این مساله برای غربی‌ها سخت است و برای همین دست به توطئه‌های مختلفی زدندکه نمونه بارز آن دشمنی آمریکا با ایران است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) در جمع اساتید بسیجی با اشاره به تهدیدات دشمن در چله انقلاب یادآور شد:‌قرارگاه دشمن و نظام سلطه که نمادش امریکایی‌ها هستند، شبکه صهیونیست جهانی است.

حسنی با اعلام اینکه ۶ میلیون یهودی صاحب قدرت و ثروت که نمایندگی آن‌ها را آمریکا به عهده دارد، افزود:‌هر نامزد ریاست جمهوری امریکا باید در لابی صهیونیست متعهد بشود که حافظ منافع اسرائیل باشد.

طراحی کودتا‌ها در کشور، جنگ‌های خلق عرب ترکمن، کرد و ترک و تفرقه افکنی قومی و مذهبی، حمله به طبس، جنگ هشت ساله همه برای براندازی انقلاب اسلامی بود. وی در این باره توضیح داد:جنگ هشت ساله یکی از تکه‌های حساس تاریخ اسلامی است چنین جنگی در دنیا سابقه ندارد. یک کشور در مقابل دنیا ایستاد.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع)‌با تصریح بر اینکه درسی که دشمن در جنگ هشت ساله گرفت این بود که نمی‌شود کاری کرد تا انقلاب دست از آرمان‌ها و اهداف خود دست بردارد، افزود:‌دشمن برای رسیدن به اهداف خود تغییر روش داد و دست به جنگ فرهنگی زد و با ابزار فضای مجازی به ناتوی فرهنگی روی آورد.

حسنی تغییر دستگاه محاسبات مسئولین در تهدیدات نرم را از برنامه‌های منسجم دشمن خواند و گفت:‌دشمن در تلاش است تا با نفوذ در حوزه‌های علمیه، دانشگاه و مدارس و مساجد، بتواند دست به براندازی بزند.

این مسئول با بیا اینکه دشمن سه برنامه منسجم برای براندازی دارد، اضافه کرد: دشمن در تلاش است تا  پایگاه بسیج در مساجد نباشد، مسجد در محله محوریت پیدا نکند. برنامه‌های دانشگاه و مدارس براساس ۲۰۳۰ باشد و حوزه‌های علمیه بر اساس تغییر مبانی اصلی یعنی مقابله با ساختار ولایت فقیه کار کند.

حسنی هدف دشمن در جنگ نرم را  تغییر اسلام محمدی به اسلام مدنی خواند و گفت: برخی از مسئولین با تکرار اسلام مدنی و رحمانی  در زمین دشمن بازی می‌کنند و همان حرف‌هایی را میزنند که دشمن میخواهد.

رئیس دانشگاه جامعه امام حسین (ع) با تاکید براینکه با هوشیاری رهبرمعظم انقلاب از جنگ نرم هم کشور عبور کرد، افزود:‌ دشمن بعد ازشکست در جنگ نرم به جنگ‌های نیابتی روی آورد.

حسنی با تصریح بر اینکه دشمن بر اساس طرح نارضایتی صنفی و کشته سازی، به دنبال سوریه سازی و عراق سازی ایران است، یادآورشد:‌نتیجه برنامه دشمن در فضای فعلی کشور ما این است که با استفاده از  نارضایتی بعد امنیتی را دنبال کرده و بعد هم جنگ‌های داخلی راه بیندازد.

رئیس دانشگاه جامعه امام حسین (ع) با تاکید براینکه اندیشه‌های امام یک مدل فکری و قابلیت تکثیر دارد، خاطرنشان کرد‌:دشمن هرآنچه داشت وارد میدان کرداما انقلاب اسلامی با دست خالی رژیم پهلوی را بیرون کرد و در جنگ‌های مختلف پیروز شد؛ و امروز سپاه و بسیج و نهاد‌های انقلاب  از اندیشه‌های حضرت امام شکل گرفت و مدل ایجاد شد که یکی از آن مدل‌ها حزب الله لبنان  است که به سوپاپ امنیت در منطقه تبدیل شده است.

حسنی در پایان سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و آن را نقشه راه پیشرفت انقلاب اسلامی دانست و گفت: بیانیه گام دوم نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه