اخبار داغ

عضو لیست امید مجلس در گفتگو با دانا:

فراکسیون امید در ناکارآمدی دولت مقصر است

فراکسیون امید در ناکارآمدی دولت مقصر است
محمودزاده با اشاره به ناکارآمدی فراکسیون امید مجلس گفت: بخشی از ناکارآمدی فراکسیون امید به حرکات فردی اعضای لیست امید مربوط می شود که بر اساس مسئولیت های منطقه ای و حوزه های انتخابی گاهاً تصمیماتی می گرفتند.
[

«جلال محمودزاده» نماینده فراکسیون امید مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ضمن تاکید بر این که عملکرد فراکسیون امید خوب نبوده است، اظهار داشت: علی رغم این که بنده هم عضو فراکسیون امید هستم، از عملکرد این فراکسیون در مجلس دهم راضی نبودم و به عملکرد فراکسیون امید در مسائل مختلف که در مجلس مطرح بود، نمره 12 می دهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح دلایل عدم موفقیت فراکسیون امید اذعان کرد: نمی توان گفت همه 100 درصد لیست امید، امیدی بودند؛ برخی از اعضای فراکسیون امید از مستقلین بودند که در ادامه به این فراکسیون اضافه شدند.

,

نماینده لیست امید مجلس با تاکید بر این که رئیس فراکسیون امید فعال نبوده است، گفت: آقای عارف فعالیت آنچنانی در مجلس نداشت و درصدی از ناکارآمدی فراکسیون امید مربوط به همین مسئله است.

,

 محمودزاده خاطر نشان کرد: می توان گفت 40 درصد از ناکارآمدی فراکسیون امید مربوط به عدم فعالیت، عدم توانایی، عدم رایزنی و حرکت های حزبی آقای عارف بود.

,

وی بخشی از ناکارآمدی فراکسیون امید را مسئولیت های منطقه ای نمایندگان این فراکسیون دانست و تصریح کرد: بخشی از ناکارآمدی فراکسیون امید هم به حرکات فردی اعضای لیست امید مربوط می شود که بر اساس مسئولیت های منطقه ای و حوزه انتخابی، گاهاً تصمیماتی می گرفتند که در راستای اهداف لیست امید نبود.

,

نماینده مردم مهاباد ادامه داد: مثلاً در انتخاب وزرا گاهاً لیست امید تصمیم می گرفت که به یک وزیری رای ندهد اما می دیدیم که تعداد آرای مخالف کمتر از لیست امید بود، یعنی این که این ها حزبی برخورد نمی کردند و بر اساس ارتباطاتی که با وزرا داشتند و با توجه به مشکلاتی که در حوزه انتخابیه شان وجود داشت، تصمیم می گرفتند.

,

جلال محمودزاده با بیان این که فراکسیون امید یکپارچه نبوده است گفت: اگر اعضای فراکسیون امید یکپارچه بودند در انتخابات وزرا و در آرایی که به طرح های مختلف می دادند، موفق می شدند اما از آرا مشخص است که یکپارچه عمل نکردند.

,

وی افزود: گاهاً می دیدیم فراکسیون امید یک وزیری را رد کرده است و اعلام کرده است که به این وزیر رای ندهید، اما با مشاهده آرای وزیر، می دیدیم که یک تعدادی از اعضای این فراکسیون به او رای داده اند.

,

عضو فراکسیون امید مجلس اعلام برائت اصلاح طلبان از عملکرد دولت را بی نتیجه خواند و گفت: این ها هر چند اعلام برائت کنند، نمی توانند خودشان را از نقطه ضعف های دولت جدا کنند؛ بحث این است که این ها در موفقیت آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری نقش داشتند و بعد از آن هم در بُعد نظارتی همکاری نمی کردند در صورتی که می توانستند بیشتر همکاری کنند تا بتوانیم بُرد نظارتی مجلس را افزایش دهیم.

,

محمودزاده در پایان گفت: فراکسیون امید در ناکارآمدی دولت مقصر است و اعلام برائت این فراکسیون از دولت مشکلی را حل نمی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه