اخبار داغ

در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان

بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

بسیج امکانات آستان قدس رضوی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
سرپرست معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی از بسیج امکانات و ظرفیت‌های این آستان مقدس برای خدمت‌رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پی جاری شدن سیل در استان سیستان و بلوچستان، عصر امروز دوشنبه 23 دی‌ماه سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با حضور در مناطق سیل‌زده این استان به ارزیابی شدت حادثه و نیازهای حادثه دیدگان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حامد صادقی در حاشیه این سفر با بیان اینکه تیم‌های پزشکی، خدمت‌رسانی و خادمیاران رضوی مشغول خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان هستند، اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی از ساعات اولیه وقوع سیل پیگیر موضوع سیل این استان بوده و بر اساس دستورات و تأکیدات ایشان امکانات و ظرفیت‌های آستان قدس برای خدمت به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان بسیج شده است.

,

 سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: در جلسه‌ای که عصر امروز با نمایندگان ارگان‌های مختلف برگزار شد، نواحی پرخطر و دارای اولویت کمک‌رسانی و همچنین نیازهای اولیه مردم منطقه شناسایی شد.

,

وی تصریح کرد: البسه گرم، پتو و وسایل گرمایشی نیاز اولیه مردم مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان است، که مقرر شد معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی با اختصاص مبلغ 20 میلیارد ریال این اقلام را تهیه و در اختیار مردم آسیب دیده قرار دهد.

,

آغاز ارائه خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان

, آغاز ارائه خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان, آغاز ارائه خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان,

مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی نیز ضمن اعلام خبر اعزام تیم کمک‌رسان آستان قدس رضوی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، گفت: گروه بررسی وضعیت مناطق سیل‌زده از سوی بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امروز عازم شهرستان چابهار شده است تا در منطقه آسیب‌دیده مستقر شود.

,

محمدحسین استاد آقا افزود: کارشناسان اعزامی پس از استقرار در این استان برای ارزیابی و جمع‌بندی خسارت‌های به جامانده از سیل و برآورد نیازمندی‌های منطقه اقدام می‌کنند.

,

به گفته وی، با دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سیستان و بلوچستان و مسؤولان مربوطه هماهنگی‌های لازم برای تسریع در خدمت‌رسانی صورت گرفته است و بعد از اعلام نیاز تیم ارزیاب، از فردا، 24 دی‌ماه روند خدمت‌رسانی آغاز می‌شود.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه