اخبار داغ

جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه:

آمادگی ۱۰۰گروه‌ جهادی برای کمک به سیل زدگان/ سپاه تا آخر می ماند

آمادگی ۱۰۰گروه‌ جهادی برای کمک به سیل زدگان/ سپاه تا آخر می ماند
جانشین قرارگاه منطقه ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: ۱۰۰ گروه جهادی از زاهدان و منطقه سیستان آمادگی خود را برای اعزام به مناطق سیل زده بلوچستان اعلام کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار امان الله گشتاسبی اظهار داشت: در حال حاضر ۱۰۰ گروه جهادی برای استقرار و کمک به سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه گفت: از لحظه نخستی که برخی از مناطق سیستان و بلوچستان به خصوص جنوب استان دچار سیل‌زدگی شد و مشکلاتی برای مردم به‌وجود آمد سپاه استان در این مناطق مستقر و به خدمت‌رسانی مشغول شد.

,

وی با بیان اینکه سپاه در این شرایط تا آخرین لحظه کنار مردم خواهد ماند، عنوان کرد: از زمان وقوع سیل در جنوب استان تاکنون گروه‌های جهادی و بسیجیان از هیچ تلاشی برای امداد رسانی به سیل زدگان دریغ نکرده‌اند.

,

وی با اشاره به حضور ۳ هزار و ۲۵۰ جهادگر در مناطق سیل زده جنوب استان خاطرنشان کرد: تا این لحظه ۱۰ هزار بسته حمایتی شامل برنج، ماکارونی، روغن، رب و حبوبات برای سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

,

وی از تخلیه آب‌ها، کمک به دامداران برای خروج دام‌ها از مناطق خطرناک، کمک به شهروندان گرفتار در سیلاب، تأمین آب شرب، غذا و اقلام مورد نیاز مردم به عنوان برخی از اقدامات سپاه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان یاد کرد.

,

جانشین قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی گفت: با از فرو کش کردن آب و با حضور گروه‌های جهادی کار ساخت منازل تخریب شده و زیرساخت‌های آسیب دیده آغاز می‌شود.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه