اخبار داغ

اعزام گروه واکنش سریع علوم پزشکی به جاسک؛

وجود 1320 مادر باردار در مناطق سیل زده جاسک

وجود 1320 مادر باردار در مناطق سیل زده جاسک
معاون بهداشتی علوم پزشکی گفت: با توجه به وجود یک هزار و 320 مادر باردار در سه منطقه لیردف، پیوشک و گابریک و لزوم مراقبت از این مادران با هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آماده باش و استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در صورت نیاز به حمل بیماران یا مادران باردار صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دکتر محمود حسین پور، معاون بهداشتی علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به وجود یک هزار و 320 مادر باردار در سه منطقه لیردف، پیوشک و گابریک و لزوم مراقبت از این مادران با هماهنگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آماده باش و استقرار یک فروند بالگرد اورژانس هوایی در صورت نیاز به حمل بیماران یا مادران باردار صورت گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

معاون بهداشتی علوم پزشکی تصریح کرد: دومین گروه واکنش سریع دانشگاه شامل کارشناسان بهداشت محیط و پیشگیری از بیماریها همراه با کلیه لوازم مورد نیاز احتمالی از جمله کلر، کیت، سرم و داروهای مورد نیاز در صورت به وجود آمدن بحران یا طغیان بیماری ها به مناطق سیل زده اعزام شدند.

,

حسین پور با اشاره به تامین و هماهنگی و ارسال کلر و محیط ترانسپورت آزمایشگاهی به مناطق سیل زده، گفت: در هر سه منطقه مراکز خدمات جامع سلامت همراه با پزشک فعال هستند ولی کماکان تامین یک دستگاه کانکس برای راه اندازی درمانگاه سیار در منطقه و تهیه و هماهنگی ارسال سرم ضد مار و عقرب و تهیه و هماهنگی ارسال کیت تشخیص سریع بیماری های عفونی و اسهالی در دستور کار است.

,

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در مناطق سیل زده سدیج، لیردف و گابریک گزارشی از طغیان بیماری یا موارد غیرعادی نرسیده است، خاطر نشان کرد: در هیچ یک از مناطق شهری و روستایی شهرستان سیل زده جاسک گزارشی از تلفات انسانی بر اثر سیل نرسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه