اخبار داغ

دستگیری دو سارق در تهران

دستگیری دو سارق در تهران
رئیس کلانتری ۱۲۲ دربند از دستگیری ۲ سارق باطری خودرو با ۴۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: تا کنون ۳۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی قاسمی، اظهار کرد: طی دو ماه اخیر شکایت‌های متعددی از سوی اهالی محل دربند مبنی بر سرقت باطری خودروهایشان طرح شد و بررسی موضوع بر عهده تیمی از مأموران تجسس کلانتری ۱۲۲ قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی شکایت‌های اعلامی و پایش های اطلاعاتی مشخص شد، سرقت‌ها صبح روزهای جمعه و با یک دستگاه پژو پارس سفید رنگ دارای پلاک تقلبی رخ داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه تردد خودروهای عبوری در صبح‌های روز جمعه تحت کنترل درآمد، ادامه داد: با افزایش گشت زنی‌های انتظامی اواخر ماه گذشته مأموران کلانتری خودرو موصوف را با یک سرنشین که در حال پرسه زنی بود مشاهده و دستور ایست دادند اما راننده آن بدون اعتنا به هشدار پلیس از محل گریخت.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه خودرو مورد نظر پس از تعقیب و گریزی توقیف شد ادامه داد: مأموران در تحقیقات انجام شده مالک خودرو را شناسایی و با دستور قضائی وی را در محل سکونتش دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مالک خودرو از وقوع سرقت‌ها اظهار بی اطلاعی کرد، ادامه داد: خودرواش را در اختیار دوستش قرار داده و قرار بر این بوده که با خودرو وی کار کند.

کلانتر محله دربند تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، دومین متهم صبح امروز در مخفیگاهش واقع در اکبر آباد اسلامشهر دستگیر و در همان بازجویی اولیه اظهار داشت سرقت‌ها را با همکاری مالک خودرو انجام داده است.

رئیس کلانتری دربند با اعلام صریح متهمان به ۴۰ فقره سرقت باطری خودرو با همکاری یکدیگر در مناطق زعفرانیه، نیاوران و دربند، و فروش آنها به یک مالخر، گفت: تا کنون ۳۰ تن از مال باختگان، شناسایی شده اند.

وی در پایان گفت: شهروندانی که باطری‌های خودروشان صبح‌های روز جمعه در مناطق ذکر شده طی دو ماه اخیر سرقت شده برای پیگیری به کلانتری ۱۲۲ دربند مراجعه کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه