اخبار داغ

۷۵ خانوار روستای سیل زده سگرکن چشم انتظار یاری!+عکس

۷۵ خانوار روستای سیل زده سگرکن چشم انتظار یاری!+عکس
عضو شورای سگرکن با اشاره به اینکه مردم روستای سیل زده سگرکن چشم انتظار یاری هستند، گفت: اولویت امداد رسانی در این منطقه رساندن آذوقه غذایی است؛ زیرا با قطعی یک هفته ای راه های ارتباطی و ورود آب به منازل جیره های غدایی خانوارها به پایان رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ سیل ویرانگر که از پنج شنبه هفته گذشته تا یک شنبه هفته جاری میهمان ناخوانده خانوارهای شرق هرمزگان بود موجب وارد شدن خسارت های فراوان به زیر ساخت های ارتباطی، برق، مسکن، آب و… برای روستاییان جاسک و بشاگرد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

هر چند که از روزهای اولیه پس از فروکش کردن بارندگی و طغیان رودخانه ها، امدادرسانی توسط ستاد بحران استان، هلال احمر، نیروهای سپاه و بسیج و ارتش با سه بالگرد آغاز شده است؛ اما همچنان روستاهایی وجود دارد که در محاصره سیلاب ها قرار دارند.

,
 
,

بشاگرد شهرستانی پهناور به شمار می رود که روستاهای آن با فاصله فراوان در دامنه کوه های سر به فلک کشیده قرار دارد و ۹۰ راه روستایی آن خاکی و فاقد آسفالت است که خدمات رسانی به آنها با وجود طغیان رودخانه های فصلی تنها با بالگرد و هلی کوپتر امکان پذیر است.

,

در این باره بیشتر بخوانید:

, در این باره بیشتر بخوانید:,

http://www.hormoz.ir/?p=525268

, http://www.hormoz.ir/?p=525268,

http://www.hormoz.ir/?p=525364

, http://www.hormoz.ir/?p=525364,

http://www.hormoz.ir/?p=525316

, http://www.hormoz.ir/?p=525316,

در روزهای اولیه وقوع سیل ۳۵ روستا با هزاران خانوار در محاصره سیلاب قرار گرفتند که با امدادرسانی و ورود نیروهای جهادی بسیج خدمات رسانی آنها که تنها از طریق هوایی امکان پذیر بود آغاز شده است.

,

, ,

حاجی زاده، عضو شورای سگرکن یشاگرد در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به سیل ویرانگر در بشاکرد اظهار کرد: آب به تمام خانه هایمان ورود کرده و اسباب منازلمان را نابود ساخته است.

, هرمز, هرمز, ,

عضو شورای سگرکن یشاگرد با اشاره به قطعی یک هفته ای آب، برق و تلفن در این منطقه عنوان کرد: راه های ارتباطی این روستا به دلیل طغیان رودخانه جگین مسدود شده و سگرکن هیچ گونه راه ارتیاط زمینی با روستاهای اطراف و شهر را ندارد.

,

, ,

حاجی زاده افزود: یک بیمار با شرایط حاد در منطقه وجود داشت که به وسیله بالگرد ارتش به شهر انتقال داده شد و پس از آن هیچ بالگرد و امداد رسان و یا آذوقه‌ای برای مردم این منطقه ارسال نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه مردم روستای سیل زده سگرکن چشم انتظار یاری هستند، خاطر نشان کرد: اولویت امداد رسانی در این منطقه رساندن آذوقه غذایی است؛ زیرا با قطعی یک هفته ای راه های ارتباطی و ورود آب به منازل جیره های غدایی خانوارها به پایان رسیده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه