اخبار داغ

رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات کرمانشاه:

همایش «بانوان حرم‌ساز زینبی» در کرمانشاه برگزار می‌شود

همایش «بانوان حرم‌ساز زینبی» در کرمانشاه برگزار می‌شود
رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات کرمانشاه گفت: همایش «بانوان حرم ساز زینبی» ۲۹ دی ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: سالانه از خیرینی که در زمینه توسعه عتبات مقدسه در عراق با ستاد عتبات عالیات مشارکت می‌کنند دعوت صورت گرفته و تلاش می‌کنیم که فرهنگ نذورات مردمی به سمت و سوی توسعه عتبات عالیات را گسترش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با بیان اینکه بانوان نقش عمده‌ای در جمع آوری نذورات برای توسعه عتبات عالیات دارند، تصریح کرد: همایش «بانوان حرم ساز زینبی» در کرمانشاه همراه با یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز یکشنبه ساعت ۹ صبح در سالن شهید بهشتی واقع در میدان نفت با حضور مسئولان استانی برگزار می‌شود.

,

رئیس بازسازی ستاد عتبات عالیات کرمانشاه با بیان اینکه آموزش و پرورش نیز در این همایش با ستاد عتبات عالیات همکاری می‌کند، عنوان کرد: معاونین مدارس استان در تمام مقاطع به این همایش دعوت شدند تا این افراد نیز در راستای توسعه عتبات عالیات در میان دانش آموزان و خانواده‌های آنها به فرهنگسازی بپردازند.

,

صحرایی خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های این ستاد در بانک‌های استان واریز کرده و کمک غیر نقدی را به دفتر این ستاد تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه