اخبار داغ

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی:

بیش از ۲۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۹ ماه گذشته کشف شد

بیش از ۲۸۶ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۹ ماه گذشته کشف شد
دبیری با بیان اینکه درصد تغییرات کشف کالای قاچاق طی ۹ ماه گذشته نسبت به سال قبل در مدت مشابه ۹۶ درصد بوده، گفت: ارزش ریالی کشفیات قاچاق ۲۸۶ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۸۰۸ ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خاورستان، ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: اهداف کمیسیون زمانی محقق خواهد شد که تمامی اعضا در کنار هم یک نگاه مشترک داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
وی با بیان اینکه قاچاق سوخت در استان در اولویت است، افزود: این موضوع نگرانی هایی را ایجاد کرده که با سازوکار مشخص باید در صدد کاهش و صفر شدن این مسئله باشیم.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: جریمه شناور مسئله ای است که برای بسیاری از موضوعات جای کار دارد.
,
 
,
خوش خبر عنوان کرد: واردات دام به استان مسئله ای بود که با پیگیری های زیاد استاندار به سرانجام رسید و حال باید از قاچاق دام در این استان جلوگیری شود.
,
 
,
وی تصریح کرد: هدف از واردات دام به استان جهت کمک به خانواده های روستایی جهت کسب درآمد بوده و حال که این مسئله در استان محقق شده باید از آن مراقبت کرد و نگذاشت قاچاق شود‌.
,
 
,
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: جهت جلوگیری از قاچاق سوخت باید نظارتها تشدید شود.
,
 
,
خوش خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه زعفران محصول راهبردی استان است و بحث هایی در مورد قاچاق آن مطرح شد باید مراقب بود که در این مورد قاچاق صورت نگیرد چرا که به زعفران تولیدی استان ضرر خواهد رساند.
,
 
,
محمد دبیری دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بیان کرد: قاچاق سوخت و دام در استان بیش از سایر موارد است.
,
 
,
وی با بیان اینکه راه های مواصلاتی خراسان جنوبی محلی برای عبوv قاچاق های کلان است، افزود: در استان شاهد قاچاق جزئی هستیم.
,
 
,
دبیری عنوان کرد: عمده کالای قاچاق کشف شده طی ۹ ماه گذشته از سال جاری در استان شامل مشروبات الکلی، فرآورده های نفتی، چای، پارچه، برنج، کیف و کفش، دام، تجهیزات ماهواره، سیگار، طیور زنده، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، دارو، لوزام یدکی و مواد خوراکی می‌شود.
,
 
,
وی اظهار کرد: همچنین طی ۹ ماه گذشته سه هزار و ۸۸۷ نفر در خصوص قاچاق دستگیر و یک هزار و ۲۵۳ خودرو توقیف شده است.
,
 
,
دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تعداد پرونده های تشکیل شده زیر ۱۰۰ میلیون تومان را سه هزار و ۶۱۹ و تعداد پرونده های بالای ۱۰۰ میلیون تومان را ۳۰ پرونده اعلام کرد.
,
 
,
دبیری با بیان اینکه درصد تغییرات کشف کالای قاچاق طی ۹ ماه گذشته نسبت به سال قبل در مدت مشابه ۹۶ درصد بوده، گفت: ارزش ریالی کشفیات قاچاق ۲۸۶ میلیارد و ۳۹۸ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۸۰۸ ریال بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه