اخبار داغ

در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان مطرح شد؛

رشد ۱۲ درصدی کشفیات سوخت طی ۹ ماه/ خروج دام بدون مجوز جهاد کشاورزی و دامپزشکی امکان ندارد

رشد ۱۲ درصدی کشفیات سوخت طی ۹ ماه/ خروج دام بدون مجوز جهاد کشاورزی و دامپزشکی امکان ندارد
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: طی مدت زمان گذشته از سال جاری ۱۲ درصد کشفیات سوخت نسبت به سال گذشته در مدت مشابه افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، سید غلامرضا حسینی رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بعد از ظهر امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان اظهار کرد: در خراسان ورود و خروج زعفران به خارج از کشور نداریم اما به استانهای مجاور ارسال می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی با اشاره به قاچاق پُستی، افزود: متاسفانه در این مورد آب از سرچشمه گل آلود است و اگر اقداماتی در بحث اختصاص اعتبار، ریل سازی و ... نباشد نمی‌توان کاری کرد.
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی بیان کرد: درست است که از سمت خراسان جنوبی شاهد قاچاق نیستیم اما قاچاق وجود دارد.
,
 
,
حسینی عنوان کرد: اگر قانون جریمه به صورت شناور باشد میتوان از قاچاق جلوگیری کرد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان شاهد قاچاق سوخت هستیم، گفت: مدتی شده با تشدید نظارتها قاچاق سوخت در این شهرستان کاهش داشته است.
,
 
,
رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی افزود: طی مدت زمان گذشته از سال جاری ۱۲ درصد کشفیات سوخت نسبت به سال گذشته در مدت مشابه افزایش داشته است.
,
 
,
حسینی تصریح کرد: اگر در بخش فرآورده های نفتی نظارتها افزایش داشته باشد میتوان قاچاق سوخت را کنترل کرد.
,
 
,
علیرضا رحیمی قرایی معاون منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به قیمت قبلی بنزین شاهد افزایش بی رویه آن به ویژه در شهرستان نهبندان بودیم که در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت بنزین استفاده بی رویه از آن بسیار کاهش پیدا کرده است.
,
 
,
وی افزود: در سال گذشته روزانه ۱۷۰ هزار لیتر بنزین در شهرستان نهبندان مصرف میشد که با نظارت این میزان را به ۱۳۰ هزار لیتر کاهش داده و حال بعد از سهمیه بندی بنزین این میزان به ۷۰ هزار لیتر در روز رسیده است.
,
 
,
معاون منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی بیان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلاتی که وجود دارد فروش سهمیه بنزین خودروهای عمومی در روزهای پایانی ماه است که تا کنون در این خصوص پنج پرونده تشکیل و ۱۰۰ فقره کارت سوخت کشف شده است.
,
 
,
شناسایی 447 کارت سوخت متخلف
, شناسایی 447 کارت سوخت متخلف,
 
,
رحیمی گفت: مشکل دیگر در مورد نفت گاز است و با توجه به وجود ۳۷ منطقه نفتی در کشور خراسان جنوبی در رتبه ۹ قرار دارد و در این راستا ۴۴۷ کارت سوخت متخلف شناسایی شده است.
,
 
,
وی با بیان این‌که عنوان می‌شود از سمت قاین تا نهبندان نیاز به جایگاه سوخت است، گفت: در استان نیازی به ایجاد جایگاه سوخت جدید نداریم.
,
 
,
معاون منطقه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خراسان جنوبی افزود: در استان عمده قاچاق صورت گرفته در مورد گازوئیل است و در مورد نفت و بنزین مشکلی نداریم.
,
 
,
محمدعلی بیجاری مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی خراسان جنوبی نیز گفت: در گذشته خراسان جنوبی ظرفیت خوبی در بحث پرورش دام داشت و حتی به استانهای مجاور صادر می‌کرد.
,
 
,
وی افزود: اما طی سالهای اخیر به دلیل خشکسالی جمعیت دام استان کاهش یافت و با پیگیری های صورت گرفته اردیبهشت ماه امسال کار واردات دام مولد به استان آغاز شد.
,
 
,
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: برای جلوگیری از قاچاق دام پلاک گذاری دامها انجام می‌شود.
,
 
,
بیجاری عنوان کرد: پلاک گذاری اجباری دام سنگین ۶ ماه و دام سبک یکسال انجام میشود و از ابتدای شهریور امسال اگر دامی بدون پلاک باشد قاچاق تلقی می‌شود.
,
 
,
وی با بیان اینکه تا کنون سه مورد تخلف اعلام شده، گفت: جهت پیگیری و برخورد به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شده است.
,
 
,
مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: خروج دام از استان بدون مجوز جهاد کشاورزی و دامپزشکی امکان ندارد.
,
 
,
بیجاری در خصوص قاچاق زعفران نیز افزود: آنچه مطرح شده در مورد پیاز زعفران بوده ضمن اینکه پیاز زعفران با اطلاع استانهای مبداء و مقصد انجام می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه