اخبار داغ

دستگیری سر شبکه تبلیغی سلطنت طلبان در مبارکه

دستگیری سر شبکه تبلیغی سلطنت طلبان در مبارکه
فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری سردسته شبکه تبلیغی سلطنت طلبان با یک هزار و 57 عضو در عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان مبارکه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: در پی ایجاد تجمعات غیرقانونی و آشوب‌های خیابانی در آبان ماه، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی و پشت پرده این حوادث در دستور کار ویژه مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در همین راستا مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه با اشراف اطلاعاتی و رصد دقیق فضای مجازی موفق شدند سردسته شبکه تبلیغی سلطنت‌طلبان با یک هزار و 57 عضو که در یکی از شبکه‌های اجتماعی به صورت گسترده اقدام به تحریک مردم برای شرکت در تجمعات غیرقانونی می‌کرد را شناسایی و دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: برابر اسناد و مدارک به دست آمده متهم با عوامل اپوزیسیون سلطنت‌طلب خارج از کشور ارتباط داشته و با قرار دادن تصاویر و کلیپ‌هایی از بازگشت نظام سلطنتی به ایران حمایت و به مقدسات نظام توهین می‌کرده است.

معصوم بیگی تحریک مردم به تجمعات غیرقانونی، آموزش شعارهای توهین‌آمیز نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولان نظام و عضوگیری گسترده به منظور تبلیغ  علیه نظام را از دیگر اتهامات این فرد برشمرد و اظهار داشت: فرد مذکور پس از مواجهه با اسناد و مدارک پلیس به جرائم خود اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و وی جهت اقدامات قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس با هوشیاری و اشرافیت بالا هرگونه تحرک افراد اخلالگر در فضای حقیقی و مجازی را زیر نظر دارد و اجازه نا امن کردن فضای آرام کشور را به هیچ‌کس نخواهد داد.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه