اخبار داغ

سباستین لتو: می‌خواهم استراماچونی بعدی شوم

سباستین لتو: می‌خواهم استراماچونی بعدی شوم
مربی سابق استقلال از شرایط این باشگاه پرده برداشت و گفت: می‌خواهم استراماچونی بعدی شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سباستین لتو که اولین تجربه مربی‌گری‌اش را در کنار استراماچونی در باشگاه استقلال گذراند از رویای مربیگری خود سخن گفت و از شرایط باشگاه آبی‌ها پرده برداشت.

به نقل از «توتومرکاتووب» مربی آرژانتینی که در تیم‌های المپیاکوس، پاناتینانکوس یونان و کاتانیا ایتالیا بازی کرده  در کنار استراماچونی در زمینه مربیگری شده رشد کرده و در حال یادگیری است.

سباستین لتو گفت: سری‌‌آ سال‌های سال بود که به این شکل سپری می‌شد. در فوتبال مربیان تغییر می‌کنند ولی وقتی ساختار بازیکنان را حفظ کنی تغییر یک تیم کار ساده‌تری خواهد بود. مثلا در اینتر آنتونیو کونته با همان بازیکنان شیوه بازی و ذهنیت آنها را تغییر داد. یک جنگ تمام عیار در سری‌آ ایجاد کرد و این رقابت تا آخرین لحظه برای قهرمانی جذاب باقی ماند و به مانند قدیم دیگر خسته کننده نیست. همچنین کالیاری، من با او کار کردم، این تیم خیلی خوب شروع کرد ولی این گونه تیم‌ها پس از گذشت زمان راه و روش بازی‌شان لو می‌رود.

وی در خصوص تجربه همکاری با استراماچونی در استقلال گفت: به عنوان یک مربی، دنیا متفاوتی بود. خوشحالم که کار با استراماچونی را در پاناتینانکوس تجربه کردم. او به من این فرصت را داد تا به عنوان مربی در کنارش او را همراهی کنم. من تا حد امکان سعی دارم که از او یاد بگیرم. او بهترین چیزی بود که برای من اتفاق افتاد.وقتی ما در میدان بودیم، در مورد فوتبال حرف می‌زدیم. ولی من خارج از زمین مسابقه نیز از او یاد می‌گرفتم. در خصوص مربیگری، نظم‌دهی. امیدوارم پروژه بعدی، پروژه خوبی باشد.

لتو در خصوص اینکه چرا به استقلال و ایران رفته ادامه داد: من به عنوان یک فوتبالیست همیشه چشم هایم را بسته‌ام و حریفانم را به چالش کشیده‌ام. آنها ما را خانواده و دوستان صدا زدند. پسران به ما گوش می‌دادند، این زیباترین چیز بود. افرادی که شما را فردی می‌دانند که می‌تواند به آنها کمک کند. این اتفاق‌ها واقعاً زیبا هستند. این چیزی فراتر از فوتبال بود.

وی خاطر نشان کرد: گواردیولا الگوی من در مربیگری است زیرا که دوست دارم فوتبال بازی کنم.

لتو در خصوص بازگشت به مربیگری و هدایت باشگاه کاتانیا گفت: در سری‌آ کاتانیا خوب کار نکرد، امروز شرایطش شرایط خوبی نیست. دوست دارم به عنوان مربی یک موقعی به این تیم بازگردم ولی در فوتبال شما نمی‌دانی که چه چیزی اتفاق خواهد افتاد. فوتبال تو را به جایی می‌برد که انتظارش را نداری. من در حال آغاز مربیگری هستم و می‌خواهم استراماچونی بعدی شوم.

انتهای پیام/

 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه