اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گلچین شده از گلستان مدرسه هستند

اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گلچین شده از گلستان مدرسه هستند
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه عضویت در اتحادیه خوشنام دانش آموزی نقشی خود خواسته است گفت: اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گلچین شده از گلستان مدرسه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، نادر جهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان پیش از ظهر امروز به مناسبت چهلمین سال تاسیس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، دیدار با اعضای منتخب انجمن های اسلامی مداری پسرانه سراسر استان گیلان با عنوان نحن انصار المهدی(عج) در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی رشت با بیان اینکه عضویت در اتحادیه خوشنام دانش آموزی نقشی خود خواسته است که نوجوانان با میل و خواسته خود آن می پذیرند اظهار کرد: اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزان گلچین شده از گلستان مدرسه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

جهان آرای با بیان اینکه برخی از نقش ها خود خواسته و برخی مانند محل تولد و...غیر ارادی است گفت: مهمترین وظیفه دانش آموزان در خانه بعنوان نقش فرزندی، احترام به خانواده و در مدرسه انجام تکالیف و وظایف خود است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه عضویت در انجمن های اسلامی دانش آموزان نقشی خودخواسته است اضافه کرد: دانش آموزان همواره در پی شناسایی ظرفیت های و توانایی بالقوه خود تلاش کنند و در مطالبه مباحث علمی، تجربی و پژوهشی که امروز و فردای شما را تحت تاثیر میدهد تلاش کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه