اخبار داغ

گزارش تصویری/

تصاویر/آغاز گام دوم طرح کمک مؤمنانه در خوزستان

تصاویر/آغاز گام دوم طرح کمک مؤمنانه در خوزستان
مرحله اول گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خوزستان با توزیع ۴۰ هزار بسته در سراسر استان از امروز ۱۳ مردادماه آغاز شد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرحله اول گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خوزستان با توزیع ۴۰ هزار بسته در سراسر استان از امروز ۱۳ مردادماه آغاز شد. ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای کمک به نیازمندان تهیه شده است که ۵ هزار بسته در اهواز و ۳۵ هزار بسته در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حال حاضر در سطح گسترده‌ای آمادگی کمک داریم اما این کمک‌ها تنها منحصر به بسته‌های غذایی نیست بلکه مانند مرحله اول در صحنه هستیم تا نیازمندی‌هایی مانند مشکل اجاره‌بها یا وسایل سرمایشی را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرحله اول گام دوم رزمایش کمک مؤمنانه در استان خوزستان با توزیع ۴۰ هزار بسته در سراسر استان از امروز ۱۳ مردادماه آغاز شد. ۴۰ هزار بسته در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) برای کمک به نیازمندان تهیه شده است که ۵ هزار بسته در اهواز و ۳۵ هزار بسته در شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در حال حاضر در سطح گسترده‌ای آمادگی کمک داریم اما این کمک‌ها تنها منحصر به بسته‌های غذایی نیست بلکه مانند مرحله اول در صحنه هستیم تا نیازمندی‌هایی مانند مشکل اجاره‌بها یا وسایل سرمایشی را حل کنیم.,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه