اخبار داغ

«کاله» در وضعیت بحران؛

اخراج 15 درصد از کارگران «کاله مازندران» +تصویر

اخراج 15 درصد از کارگران «کاله مازندران» +تصویر
گفته می‌شود طی یک هفته گذشته تا به امروز حدود 15 درصد از کارگران بخش‌های اداری، تولید و پشتیبانی شرکت لبنی کاله اخراج شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، شرکت لبنی کاله آمل در دو روز گذشته از ورود تعدادی از کارگران خود به شرکت جلوگیری می‌کند و کارگران با تجمع در مقابل درب ورودی شرکت خواستار بازگشت به محل کار خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
, ,
 
,
احمد منفرد در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، دلیل اصلی اخراج و تعدیل نیرو شرکت لبنی کاله را کاهش تولید بخش‌هایی از این شرکت اعلام کرد و افزود: کاله در وضعیت بحران قرار دارد و راندمان تولیدش پایین آمده و بخش‌هایی از واحد‌های تولید شرکت تعطیل شد.
, بلاغ,

وی کاهش صادرات را هم از دلایل دیگر این اقدام دانست و تصریح کرد: به علت قطع روابط سیاسی با برخی از کشور‌های منطقه صادرات این شرکت تولیدی کاهش یافت.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که گفته می‌شود دلیل این تعدیل درخواست تسهیلات از دولت است، متذکر شد: برای گرفتن وام باید گشایش انجام شود نه انقباض، مگر می‌توان بدون طرح توسعه و اخراج کارگر درخواست تسهیلات داشت.

وی یکی دیگر از دلایل تعدیل نیروهای این شرکت بزرگ لبنی را چابک‌سازی ساختار نیرویی دانست و خاطرنشان کرد: با تعدیل اخیر نیروهای این شرکت تاکنون تاثیری در کاهش تولید نداشت، پس برخی از بخش‌های این شرکت نیازمند تغییر ساختار بود.
,
,
,
,
,
,
, ,

منفرد با تایید اخراج تعدادی از کارگران این شرکت بزرگ تولیدی، اضافه کرد: در نشستی که با مدیران شرکت لبنی کاله داشتیم، توافق شد تا حقوق شهریور ماه تمامی کارگران اخراج شده پرداخت شود و با رایزنی‌های انجام شده 250 تا 270 نفر از این کارگران به محل کار خود بازمی‌گردند.

گفتی است بر اساس شنیده‌ها طی یک هفته گذشته تا به امروز حدود پانزده درصد از کارگران بخش‌های  اداری، تولید و پشتیبانی این شرکت اخراج شدند و شاید با این روند پیش رو تعداد اخراجی‌ها به 800 نفر برسد.
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه