شهرک دریا بندرعباس پس از13 سال همچنان در انتظار آب/ عدم دسترسی به مسجد، آب و آسفالت+ تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، 3کیلومتر دورتر از میدان شهدا بندرعباس، شهرکی به نام دریا وجود دارد؛ این شهرک که در سال 82 تاسیس شده و مردم اقدام به خرید زمین کرده اند، فاقد راه آسفالت،آب و مسجد است. با رفتن به این منطقه به بررسی موضوع می پردازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

یکی شهروندان که با او به شهرک دریا می رویم در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: سال 80 در آن جا زمین خریدم از همان ابتدا هزینه انشعاب آب و برق را از ما گرفتند.

,

وی افزود: برق آن بعد از مدتی فراهم شد اما اکنون قریب به 13 سال است این منطقه نه لوله کشی برای آب شده و نه مسجد دارد.

,

شهروند بندرعباسی بیان داشت: با توجه به گرانی اجاره خانه در بالاشهر، از مسئولین تقاضا داریم راه چاره ای برای آب آشامیدنی این شهرک بیاندیشند تا ما در آن جا ساکن شده و به برخی مشکلاتمان پایان دهیم.

,

وی یادآور شد: عده ای هستند که در این منطقه از روی ناچاری خانه های خود را درست کرده اند و تانکر برای آن ها آب، و ساکنین آن را در منبع ذخیره می کنند.

,

یکی از کارگران شرکتی که پروژه آباد کردن این منطقه را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: این شهرک از سال 82 تاسیس شده و مبنا بر این شد یک هزار و 600 واحد خانه در این شهرک ساخته شود.

,

وی اظهار کرد:برق اینجا فراهم است اما مشکلی که تا به الان حل نشده آب و آسفالت آن می باشد و چندین از طریق فرمانداری پیگیری کرده ایم و فرمانداری به آب و فاضلاب نامه زده اما این اداره مدعی است اینجا زمین کشاورزی است.

,

این کارگر خاطرنشان کرد: خیلی از مردم در این شهرک خانه های خود را نیمه تمام رها کرده اند و عده ی هم هستند که سختی ها را تحمل کرده و زندگی می کنند.

,

انتهای پیام/گ

]
شهرک دریا بندرعباس قریب به 13 سال است از نعمت آب محروم می باشد و ساکنین آن منطقه و خریداران زمین کماکان منتظر آب هستند تا به مشکلات خود پایان دهند.