اخبار داغ

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه:

انتخاباتی بودن ابلاغیه ۱۹ ماده ای وزارت کشور از سپردن آن به معاونت های سیاسی استانداری است

انتخاباتی بودن ابلاغیه ۱۹ ماده ای وزارت کشور از سپردن آن به معاونت های سیاسی استانداری است
عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: اگر دولت در ابلاغیه تبلیغاتی و رسانه ای خود نیت انتخاباتی ندارد چرا حوزه سیاسی را مسئول اجرای آن کرده است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، چندی پیش وزیر کشور در ابلاغیه ای ۱۹ ماده ای به بهانه ارتباط مستقیم با دولت عملا دستور راه اندازی  ستادهای تبلیغاتی روحانی در انتخابات ۹۶ را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

ابلاغیه ای که در آن علاوه بر تعیین خط مشی تبلیغاتی تمام عیار برای دولت با امکانات دولتی، معاونین سیاسی استانداری ها را نیز که مجری انتخابات هستند به عنوان رئیس ستاد تبلبغاتی روحانی بر گزیده است (اینجا بخوانید)

, اینجا بخوانید,

در همین رابطه نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی به خبرنگار مرصاد گفت: در ابلاغیه مذکور رییس و مجموعه پیگیر درباره امور تبلیغاتی ذکر شده معاونت های سیاسی اعلام  شده اند.

, مرصاد,

سید جواد حسینی کیا خاطر نشان کرد: اگر دولت می خواست این امور شائبه انتخاباتی نداشته باشد چرا حوزه ای که وظیفه اصلی او برگزاری انتخابات است را در امور تبلیغاتی دخالت داده است؟

,

وی تصریح کرد: گر چه روابط عمومی های استانداری هم بخشی از بدنه دولت هستند و قانونا نمی توانند با هدف انتخابات کار کنند اما به هر حال کار رسانه ای باید در این حوزه باشد نه معاونتهای سیاسی.

,

نماینده مردم سنقر در خانه ملت گفت: در حوزه انتخابات دولت باید بی طرفی خود را حفظ کند و بگونه ای نشود که مجری برگزاری انتخابات شائبه طرفداری یک کاندیدا را پیدا کند.

,

وی افزود: مجری انتخابات لازم است شفافیت را به خرج بدهد تا شبهه ای به وجود نیاید و اعتماد مردم آسیب نبیند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه