اخبار داغ

در پنجمین رو از دهه مبارک فجر

۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان گرمه افتتاح شد

۳۸ پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در شهرستان گرمه افتتاح شد
همزمان با پنجمین رو از دهه مبارک فجر ۳۶ پروژه عمرانی و خدماتی و ۲ واحد تولیدی با حضور استاندار خراسان شمالی در شهرستان گرمه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش گرمه، همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، 36 پروژه عمرانی و خدماتی و 2 واحد تولیدی در حوزه‌های کشاورزی، تولیدی، خدماتی، فرهنگی، آموزشی و اشتغالزایی با حضور محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در شهرستان گرمه به بهره‌برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمه,

فرماندار شهرستان گرمه در آیین افتتاح این پروژه‌ها آبرسانی به دو روستای بیدک و دشت با یک میلیارد ریال اعتبار را از مهمترین طرح‌های خدماتی عنوان کرد و افزود: با بهر برداری از این طرح 350 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

,

وی همچنین افتتاح دو مدرسه، استخرهای ذخیره آب کشاورزی، واحد مرغداری گوشتی 100 هزار قطعه‌ای، مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) اداره تبلیغات اسلامی با زیربنای 650 مترمربع را از دیگر پروژه‌های مهم عمرانی – خدماتی برشمرد و تصریح کرد: برای تکمیل مجتمع فرهنگی تبلیغی گرمه بیش از 645 میلیون تومان هزینه شده و این مکان با دارا بودن سایت اداری، سالن‌های همایش، اماکن آموزشی و دارالقرآن ظرفیتی مناسبی برای شهرستان گرمه ایجاد خواهد نمود.

,

, ,

علی محمدزاده طرح تولید آلفا آلومینا را از مهم‌ترین طرح‌های افتتاح‌شده در حوزه اشتغال‌زایی شهرستان گرمه دانست و افزود: «کارخانه آراد لیان فرآوری آریا» تولیدکننده شمش سرب از کنسانتره معدنی و باطری‌های فرسوده و اولین تولیدکننده آلفا آلومینا در منطقه است که با سرمایه‌گذاری ثابت و در گردش 30 میلیارد ریالی احداث و آغاز به کار نموده است.

,

وی ادامه داد: این شرکت تولیدی که در شهرک صنعتی شهید محمدزاده افتتاح شد توان اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای 70 نفر را داراست.

,

فرماندار شهرستان گرمه یادآور شد، توان تولید این واحد، سالانه 10 هزار تن شمش سرب است که در فاز یک ظرفیت 5 هزار تنی آن به بهره برداری رسید.

,

محمدزاده خاطرنشان ساخت برای افتتاح 36 پروژه عمرانی و خدماتی و 2 واحد تولیدی در شهرستان گرمه بیش از 120 میلیارد ریال هزینه شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه