اخبار داغ

رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد :

لغو سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد

لغو سفر وزیر راه به کهگیلویه و بویراحمد
رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد گفت: جشنواره نشاط و امید که قرار بود سه شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی در یاسوج برگزار شود به دلیل فوت برادر زاده وزیر راه و شهرسازی به هفته بعد موکول شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایل بانو محمد رحیم زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: از تاریح 18 اردیبهشت ماه به مدت یک هفته به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر روز جوان نام گذاری شده است به همین مناسبت برنامه های مختلفی در سطح شهرستان برای جوانان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایل بانو,

رییس ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد با بیان اینکه جشنواره نشاط و امید در شهرستان های استان نیز برگزار می شود گفت: این جشنواره در مرکز استان قرار بود که روز سه شنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شود اما به دلیل فوت برادرزاده اقای وزیر این جشنواره هفته آینده در یاسوج با حضور وی برگزار می شود.

,

وی تصریح کرد: در این جشنواره از بیش از 1000 نفر از ورزشکاران استان دعوت می شود و با اهدای لوح تقدیر و ساری جوایز از آنها تقدیر می شود همچنین از ادرات سطح شهرستان و استان نیز دو جوان به انتخاب مدیران به عنوان جوان برتر معرفی می شوند و از آنها نیز تقدیر می شود.

,

رحیم زاده ادامه داد: در این هفته که روز جوان است برنامه های مختلف دیگری از جمله برگزاری مسابقات در بخش های مختلف در دستور کار قرار دارد.

, .,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه