اخبار داغ

برادر شهید مدافع حرم:

در برابر دشمنان و تروریست‌ها کوتاه بیاییم جَری‌تر می‌شوند

در برابر دشمنان و تروریست‌ها کوتاه بیاییم جَری‌تر می‌شوند
برادر شهید مدافع حرم با بیان اینکه با نشان دادن چراغ سبز به دشمنان پای ‌آنها را به کشور باز کردند، گفت: حادثه تروریستی امروز ثمره‌ی کوتاه ‌آمدن در برابر دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدرضا بیضایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آناج در خصوص حوادث صبح امروز در تهران با اشاره به اهمیت "امنیت" اظهار داشت: در روایتی از امیرالمومنین (ع) به عنوان نعمت مجهول معرفی شده که تا زمانی که از دست نرود، قدروقیمت آن عیان نمی‌گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: در چند ساعت گذشته امنیت و آرامش روانی جامعه بهم خورد و مردم احساس ناامنی را در نزدیک خود، در خیابان خانه، مساجد و تجمعات احساس خواهند کرد و پس از این قدر امنیتی که وجود دارد بیشتر دانسته خواهد شد.

,

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: کسانی که برای جامعه امنیت ایجاد می‌کنند نیز بیشتر مورد عنایت قرار خواهند گرفت، کسانی که مجهول‌اند، نه دیده می‌شوند و نه نامی از آنها برده می‌شود، فقط پس از شهادت ممکن است شناخته شوند، آنها را بیشتر خواهیم شناخت و قدر و قیمت کارشان را خواهیم دانست.

,

افزایش بصیرت‌ سیاسی در بروز حوادث امروز

, افزایش بصیرت‌ سیاسی در بروز حوادث امروز, افزایش بصیرت‌ سیاسی در بروز حوادث امروز,

برادر شهید مدافع حرم متذکر شد: مهم‌تر از قدردانی از ایجادکنندگان امنیت، در این گونه حوادث باید بصیرت سیاسی خود را افزایش دهیم و کسانی را که به خاطر جایگاه‌های سیاسی امنیت جامعه را معامله می‌کنند را بهرتر بشناسیم.

,

وی تاکید کرد: برخی به خاطر چهار تا رای و دو روز انتخابات حاضر شدند تولیدکنندگام امنیت و شهدایی که برای این آرامش فدا شده‌اند را معامله کنند، لذا باید پس از این وقتی این افراد صحبت می‌کنند بداین که چه منظوری دارند و فریب نخوریم.

,

این برادر شهید یادآرو شد: امری بدیهی است که هر چه در برابر دشمنان کوتاه بیاییم، آنها جری‌تر شده و تا ما را از پا درنیاورند و پشت ما را به زمین نرسانند از پای نخواهند نشست.

,

این استاد دانشگاه ادعای دور کردن سایه‌ی جنگ را فریب دانسته و ابراز کرد: اگر قرار بود با مذاکره سایه‌ی جنگ از روی کشور برداشته شده و امنیت برقرار شود، کشورهای دیگری که پیش از ما دوست و متحد آمریکا بوده و روابط مطلوبی با آنها داشتند سایه‌ی جنگ را از کشورهای خود دور می‌کردند.

,

بیضایی اظهار داشت: مواضعی مثل جمع‌آوری نیروهای مسلح که از سر تسامح، نشان دادن چراغ سبز به دشمنان بود دشمن را گستاخ‌تر کرده و آنها را به استفاده از این امتیاز ترغیب نمود.

,

وی متذکر شد: ما در دشمنان خود عربستان صعودی را در حد و اندازه‌ی دشمن نمی‌دانیم ولی وقتی کوتاه می‌آییم، وزیر خارجه آل سعود ما را تهدید کرده و صبح امروز توئیت می‌زند که "ایران را به خاطر اینکه ثبات منطقه را بهم زده و از تروریست‌ها حمایت می‌کند تنبیه می‌کنیم" نتیجه‌ی موضع گیری‌های سیاسیون، کوتاه آمدن در برابر دشمنان، اعتقاد به دادن امتیاز و فریب و دروغ گفتن به نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه