اخبار داغ

رئیس اسبق پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی:

واکنش دیرهنگام روحانی به عملیات موشکی سپاه عدول از مواضع ضد موشکی روزهای انتخابات بود

واکنش دیرهنگام روحانی به عملیات موشکی سپاه عدول از مواضع ضد موشکی روزهای انتخابات بود
رئیس اسبق پژوهشکده علوم دفاعی و امنیت ملی گفت: موضع گیری با تاخیر رییس جمهور و تلاش برای مصادره به مطلوب عملیات موشکی سپاه علیه تروریسم نوعی تطهیر خود از مواضع انتخاباتی علیه توان دفاعی و موشکی کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا دکتر محمد کرمی راد با اشاره به تحولات اخیر منطقه به مرصاد گفت: بعد از انتخابات ریاست جمهوری ایران شاهد سفر مقامات آمریکا به عربستان، ادامه ایران هراسی، عقد قرارداد های نظامی سنگین دولت آل سعود با ترامپ و رقص شمشیر و تهدید ضمنی مبنی بر کشاندن جنگ به داخل ایران، از سوی سران آل سعود را شاهد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

 عضو سابق هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: ترامپ نیز پس از دوشیدن رژیم آل سعود حرف‌های بی اساسی درباره ایران منتشر کرد و لذا با یکسری اقدامات همسو و هماهنگ دشمنان ایران اسلامی مواجه بودیم.

,

وی افزود: بعد از سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) هم از یک سو شاهد اقدام تروریستی همزمان در حرم امام و مجلس شورای اسلامی و از سوئی دیگر شکست سنگین داعش در کشور عراق و سوریه بودیم.

,

  مشاور فرماندهی قرارگاه جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عکس العمل به موقع مقام معظم رهبری در این حوادث  نشانه خوبی از پاسخگویی محتمل نیروهای مسلح به تروریستها به فرماندهی و زعامت رهبر عزیز انقلاب بود و بیان این ‌که این ما هستیم که به آن‌ها سیلی خواهیم زد نوید بخش یک اقدام مقتدرانه بود.

,

کرمی راد گفت: آمادگی و توان بالای نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شلیک شش موشک نقطه زن و و هدف قرار دادن مقر اصلی داعش در منطقه دیر الزور سوریه که به هلاکت رساندن جمع زیادی از فرماندهان و نیروهای داعش منجر شد همان سیلی وعده داده شده بود.

,

 عضو اتاق فکر خارجی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این اقدام انقلابی در شرایطی صورت گرفت که کنگره آمریکا طرحی فراتر از نقض برجام، تحریم‌های جدید ایران با هماهنگی جمهوری خواهان و دموکرات‌ها را با هدف ایجاد محدودیت‌ برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله نیروی قدس در دست اقدام دارد. تحریم‌هایی که علاوه بر مسائل موشکی ایران، حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان و نیز موضوع حقوق بشر را شامل می‌شود. 

,

وی خاطر نشان کرد: در حقیقت تدبیر فرماندهی معظم کل قوا و آمادگی سپاه در شلیک شش موشک نقطه زن و دقیق، حاوی پیامدهای بسیار مهمی برای امریکا و اذنابش در منطقه بود. چه این‌که بودند کسانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری، حرف‌های بی ربطی زدند که به تسریع تصویب این تحریمها کمک کرد.

,

وی افزود: اینکه رئیس محترم جمهور با تاخیر و شاید به اجبار افکار عمومی داخلی و خارجی به جای تقدیر از سپاه پاسداران با گرای غلط دَم از مصوبه شورای عالی امنیت ملی می‌ زند و با دادن اطلاعات نادرست اعلام می‌کند این اقدام کار هیچ ارگانی نیست و به دنبال مصادره به مطلوب است در حقیقت نوعی تذبذب در سیاستهای دولت و اقرار به اشتباه درباره موضع های گذشته علیه اقتدار موشکی کشور است.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس هشتم تصریح کرد: هنگامی که تحلیلگران سیاسی و نظامی دنیا اقدام مقتدرانه ایران و رهبری انقلاب را ستودند و این اقدام را هشداری برای زیاده خواهی های رژیم‌های دست نشانده ای مثل آل سعود و رژیم صهیونیستی تلقی کردند، سخنگوی دولت و وزارت خارجه هم باید در جهت وحدت نظر و وحدت رویه، عکس العمل مثبت خود را ادامه دهند.

,

کرمی راد در پایان گفت: در حقیقت پاسخ موشکی ایران اسلامی درس عبرتی برای دشمنان ما خواهد بود و در واقع نشان از آمادگی نیروهای مسلح به فرماندهی فرماندهی معظم کل قوا دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه