شبکه های اجتماعی
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
سلام کانال تلگرام
اینستاگرام
گروه: استانها
ساعت: 13:52 منتشر شده در مورخ: 1392/04/08 شناسه خبر: 1170
زیر ذره بین + تصاویر

پخش تصاویر هنجارشکنانه در بازی والیبال ایران و ایتالیا !

پخش تصاویر هنجارشکنانه در بازی والیبال ایران و ایتالیا !
رسانه ملی در طول مسابقه والیبال ایران و ایتالیا تصاویر خارج از عرف تماشاگران را پخش نمود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا ،  در  بازی والیبال ایران و ایتالیا  که با پیروزی قدرتمندانه والیبالیست های کشورمان به پایان رسید .اما در این میان سازمان صدا و سیما  بر خلاف رویه معمول کمترین سانسور را انجام داد و حتی از تصاویر تماشگران زن بی حجاب مقیم ایتالیا گزارش کاملی را ارائه کرد.

براساس این گزارش، پخش چنین تصاویری در یک مسابقه ملی که میلیونها نفر از مردم کشورمان در نقاط مختلف و سنین متفاوت بیننده آن هستند هنجارشکنی جدید رسانه ملی محسوب می گردد.

پخش این تصاویر از رسانه ملی باعث رسمیت بخشیدن و عادی سازی این تصاویر خارج از شرع و عرف در کشور می گردد.

 

 

این گزارش می افزاید، تعدادی از هموطنان که از تماس با سامانه ارتباط مردمی صدا و سیما 162  نتیجه ای نگرفته بودند در تماس با خبرنگار ما خواستار انعکاس این موضوع جهت جلوگیری از تکرار چنین اشتباهاتی شدند.

 

 





















 

 

 

این روند که مدتی است شدت دوچندان به خود گرفته است در شبکه های جدید دیجیتال مانند IFILM  از میزان بالاتر برخوردار است و بعضاً باعث تعجب بینندگان قرار می گیرد.

واما جای این سوال باقی است که آیا این اشتباه فردی و سهوا  بوده است یا خیر ؟

این در حالی است که مقام معظم رهبری در دیدار خود با مسئولین رسانه ملی، آنها را از این امر نهی فرموده بودند و افزایش فساد را در برنامه های تلویزیونی به دلیل مقابله با ماهواره ها را " توجیهی غلط " دانستند.

 

البته این موضوع در حالی صورت میگیرد که چندی پیش در بازی  دو تیم اسپانیا و ایتالیا که به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شد وقتی که  بازیکن تیم اسپانیا پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تلویزیون برخلاف رسم معمول شادی تماشاگران زن را بلافاصله نشان داد.

 

  نکته عجیب اما آنجا بود که این تماشاگر شاد وخوشحال کسی نبود جز شکیرا، خواننده ی لاتین.

 

منبع : ره به ری

انتهای پیام/ی

https://www.dana.ir/1170
ارسال نظر
نظرات
9
1392/04/08 - 14:01
پاسخ
شما خودتون با گذاشتن تصاویر ،این اشتباه صداو سیما را پخش می کنید مراقب باشید خودتان نشر دهنده تصاویر هنجار شکن نباشید
rateup 828
ratedown 119
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به 9 چقدر حیز هستید
rateup 901
 ratedown 219
1392/04/08 - 15:58
پاسخ مسعود به 9 فکر کنم با این حرفها و حدیثها بازی یکشنبه یا پخش نمیشه یا اگر هم پخش بشه تصاویر تکراری باشه. تو رو خدا این حرفها رو ول کنید. مردم تو استرس بازی بودن نه تو .....
rateup 341
 ratedown 19
1392/04/08 - 16:11
پاسخ ناشناس به 9 حیض صحیح است نه حیز
rateup 107
 ratedown 25
1392/04/08 - 16:22
پاسخ حسن کلید ساز به 9 روحانی مچکریم !!!
rateup 326
 ratedown 22
1392/04/08 - 18:47
پاسخ ناشناس به 9 همه مشکلات حل شد موند ایننننن؟؟؟؟ ول کنید دیگه
rateup 109
 ratedown 11
1392/04/08 - 20:48
ناشناس
1392/04/08 - 14:16
پاسخ
چیه همش سانسور می کنن . آخر بازی هم چون می خواستند سانسور کنند همش تکرار نشون می دادند . خیلی مسخره هست واقیت هست به نظر من با این سانسورا آدم مجبوره رو بیاره به ماهواره تا بازی رو با کیفیت ببینه . و این سانسورها توحین هست به شعور ملت که یعنی نمی فهمن این تکرار ها سانسور نیست
rateup 1073
ratedown 17
ارسال نظر
پاسخ اميرحسين به احتمالا گفتن: مرد حسابي داري يه قل دو قل بازي ميكني حواست نيست چي پخش ميشه ؟!!!
rateup 26
 ratedown 8
1392/04/08 - 22:02
پاسخ ناشناس به آدم با شعور!!! توهین درسته نه توحین
rateup 16
 ratedown 7
1392/04/10 - 01:02
پاسخ صادق به این بازی چه با کیفیت نشون داده شد دیگه آدم مجبور نیست رو بیاره به ماهواره تا بازی رو با کیفیت ببینه
rateup 16
 ratedown 5
1392/04/12 - 08:31
vhd
1392/04/08 - 14:25
پاسخ
خاک تو سرتون
rateup 511
ratedown 28
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به vhd دقیقا
rateup 131
 ratedown 6
1392/04/08 - 16:51
حسین
1392/04/08 - 14:42
پاسخ
دمتون گرم من از تلوزیون نتونستم ببینم ولی شما عکسا رو گذاشتین منم از شور و شعور ایرانی لذت بردم...
rateup 460
ratedown 24
ارسال نظر
پاسخ زری به حسین مسخرس-کوفتمون کردین-خودتون ناهنجارید به خدا
rateup 38
 ratedown 19
1392/04/10 - 07:41
یوسف
1392/04/08 - 14:43
پاسخ
انشاءالله دیگه تکرار نمیشه.زنده باد غیرت ایرانی
rateup 357
ratedown 1188
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به یوسف اقا یوسف تو هم کوته فکر هستی که
rateup 263
 ratedown 59
1392/04/08 - 16:19
پاسخ مهدی به یوسف واقعا متاسفم برات
rateup 104
 ratedown 15
1392/04/08 - 17:05
پاسخ مریم به یوسف برو ... یوسف
rateup 41
 ratedown 7
1392/04/08 - 22:48
A.R
1392/04/08 - 14:49
پاسخ
تو ایران هرچقدر سانسور و تفکیک جنسیت بیشتر باشد باعث تحریک جامعه نسبت به آن مواردی است که از آنها منع شده اندلطفا از دلسوزی بیش از اندازه یرای مردم بپرهیزید به اندازه کافی تو ایران همه (دخترو پسر) چشمشان دنبال هم هست با این کارا فشا بیشتر میشود.
rateup 356
ratedown 20
ارسال نظر
پاسخ امیر به A.R جدا حرف دل منو زدی.
rateup 32
 ratedown 4
1392/04/09 - 17:28
پاسخ A.K به A.R اینکه میگن آدم و از آب خوردن منع کنی بیشتر حریص میشه درسته. ولی اگه شما رو از آب خوردن منع نکنن، دیگه آب نمیخوری؟ آدمایی که چشم چرون هستن و دنبال شهوات حیوانی، چه منع بشن چه نشن، اون کاری که دوست دارن رو می کنن.
rateup 8
 ratedown 3
1392/04/10 - 09:16
ایران
1392/04/08 - 15:09
پاسخ
وای چه هنجاری ازمون شکست! خدا حالا چیکار کنیم!!!
rateup 288
ratedown 14
ارسال نظر
پاسخ سلام به ایران سلام دوست عزیز خدا خودش قبلا کاملا تو کتاب خودش عنوان کرده که حالا باید چیکار کرد و اون هم نهی از منکره! و این دوستان هم به وظیفه ای که خدا بر گردنشون گذاشته عمل کردن،چیزی که متاسفانه الان اسمش شده واجب فراموش شده! اگه در مقابل هر نوع منکری ما مردم مسئولین رو نهی کنیم،این مشکل ها به حداقل میرسه!
rateup 25
 ratedown 189
1392/04/08 - 16:22
ناشناس
1392/04/08 - 15:12
پاسخ
مگه نمیدونید شکیرا زن پیکه بازیکن اسپانیاست زمانی شادی کرد که پیکه گل زد
rateup 173
ratedown 7
ارسال نظر
R
1392/04/08 - 15:39
پاسخ
امان از کوته فکری!!!!!!!
rateup 291
ratedown 26
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 15:40
پاسخ
هموطنان عزيز مقيم ايتاليا متاسفانه .... بوش تو جهان بلند شده
rateup 16
ratedown 123
ارسال نظر
حسن
1392/04/08 - 15:40
پاسخ
شادی حق مردم است، به مردم سخت نگیرید :) آخه هنجار شکنی ندیدی به اینا میگی ناهنجاری عزیز XD
rateup 410
ratedown 41
ارسال نظر
Ho
1392/04/08 - 15:43
پاسخ
ميدونم كه متنمو نميزارين،خاك اين عالم بر سرتون كه انقد بدبختين انقد عقب مونده اين.حالم ديگه واقعا ازين فكراتون نگاهاتون بهم ميخوره.لعنت خدا بر شما كه از اسلامش فقط به نفع خودتون استفاده ميكنين.بشر حق ازادي داره به هيچكسم ربط نداره
rateup 936
ratedown 15
ارسال نظر
پاسخ 1 به Ho * من برهنگی را عقب ماندگی میدونستم!
rateup 21
 ratedown 73
1392/04/08 - 18:10
مهدی
1392/04/08 - 15:47
پاسخ
به نظر شما اصلا ممکنه اون تصاویری رو که در حاشیه ی محو بازیکنان زن بدحجابی بود رو سانسور کرد در اون صورت دیگه پخش بازی غیر ممکنه چون سالن کوچیکه و بالاخره بعضی از اینا پخش میشه صدا سیما کارش خوبه شما کاسه ی داغ تر از آش نشین
rateup 310
ratedown 4
ارسال نظر
نا اشنا
1392/04/08 - 15:48
پاسخ
سلام بابا ولش کنید مشکل مردم اینا نیست خوده مردم چیرو را که دوس دارن میبیند .دنیای سانسور تموم شده
rateup 153
ratedown 3
ارسال نظر
پاسخ رضا به نا اشنا شما می تونید هر چی رو بخای نگاه کنید ولی ما نمی خواهیم این تصاویر از تلویزیون پخش بشه
rateup 10
 ratedown 53
1392/04/09 - 11:39
ناشناس
1392/04/08 - 15:48
پاسخ
بابا تو رو خدا بس کنید. همچین خبرسازی میکنید انگار زمین به آسمون اومده.... وای که اسلام به خطر افتاد. زود باشید کفنا رو بپوشید صدا سیما رو تسخیر کنید. املیت هم حدی داره.
rateup 184
ratedown 5
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 15:49
پاسخ
انتهای تحجر
rateup 146
ratedown 155
ارسال نظر
!!!!!!!!!!
1392/04/08 - 15:53
پاسخ
روحانی مچکریم!!!!1
rateup 198
ratedown 102
ارسال نظر
پاسخ محسن به !!!!!!!!!! روحانی رو واسه این چیزا میخواستید؟ از طرفدارهاتون معلوم بود تو خیابونها
rateup 9
 ratedown 75
1392/04/09 - 10:14
پاسخ ر به !!!!!!!!!! اقا محسن روحانی رو به چیزی نسبت ندید!هنوز نیومده خوب دارید بساط نفاقو میچینید واسش..متاسفم براتون
rateup 4
 ratedown 2
1392/04/10 - 14:14
ناشناس
1392/04/08 - 15:54
پاسخ
هنجار شکنانه طرز تفکر امثال شماهاست، کوته بین ها
rateup 448
ratedown 121
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:01
پاسخ
حاج عزت اله در آخر عمر كارش لااقل جو تحجر را شكست
rateup 75
ratedown 11
ارسال نظر
جواد حقیقی پویا
1392/04/08 - 16:02
پاسخ
عظمت گناه در نظر عامه مردم و حفظ ظاهر جامعه، از آلودگى ها خود سد بزرگى در برابر فساد است، اشاعه فحشاء، نشر گناه و تجاهر به فسق این سد را مى شکند، گناه را کوچک مى کند، و آلودگى به آن را ساده مى نماید. در حدیثى از پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) مى خوانیم:مَنْ أَذَاعَ فَاحِشَةً کَانَ کَمُبْتَدِئِهَا: «کسى که کار زشتى را نشر دهد، همانند کسى است که آن را در آغاز انجام داده».
rateup 38
ratedown 130
ارسال نظر
پاسخ بهار به جواد حقیقی پویا دوستان با دقت بیشتر نظر آقا جواد رو بخونید و رای مثبت بدید
rateup 15
 ratedown 34
1392/04/08 - 20:14
پاسخ هم وطن به جواد حقیقی پویا ضمن تایید نظر جواد آقا فکر میکنم چند نفری مثل من هم که نمی دونستند این عکس متعلق به کی بود فهمیدند .نشر گناه از خود گناه بدتره.
rateup 9
 ratedown 9
1392/04/09 - 08:17
پاسخ فرناز به جواد حقیقی پویا همونطور که آقا جواد میگه واقعا نشرش از خود گناه بدتره..کارگردان ایتالیایی میخواد قدرت رو تو نشر تصاویری که بنابر ذهن محدود خودش بنظر خوب میومد نشون بده..ولی نمیدونه این ایرانیه که همیشه سربلنده هرجای دنیا.دیگه چیکار میشه با تصویربرداران و کارگردان کوته فکر ایتالیا کرد؟؟؟
rateup 1
 ratedown 12
1392/04/09 - 23:34
پاسخ حسین به جواد حقیقی پویا البته فکر کنم نظر آقا جواد هم بر پخش نکردن این تصاویر هم از تلویزیون و هم نشر از طریق وبسایت هاست.
rateup 3
 ratedown 4
1392/04/10 - 00:34
ناشناس
1392/04/08 - 16:03
پاسخ
پیکه گل زده بود . شکیرا خوش حال نباشه پس کی باید خوش حال باشه ؟
rateup 91
ratedown 4
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به فعلا که فحشا روز یه روز بیشتر میشه که !!!!
rateup 15
 ratedown 21
1392/04/08 - 17:00
ناشناس
1392/04/08 - 16:08
پاسخ
عظمت گناه در نظر عامه مردم و حفظ ظاهر جامعه، از آلودگى ها خود سد بزرگى در برابر فساد است، اشاعه فحشاء، نشر گناه و تجاهر به فسق این سد را مى شکند، گناه را کوچک مى کند، و آلودگى به آن را ساده مى نماید. در حدیثى از پیامبر اسلام(صلى الله علیه وآله) مى خوانیم: مَنْ أَذَاعَ فَاحِشَةً کَانَ کَمُبْتَدِئِهَا: «کسى که کار زشتى را نشر دهد، همانند کسى است که آن را در آغاز انجام داده».
rateup 327
ratedown 129
ارسال نظر
محمد
1392/04/08 - 16:11
پاسخ
اشتباهي بوده قبلاهم بوده باز هم تكرار ميشود.تذكرساده كفايت ميكنه
rateup 6
ratedown 46
ارسال نظر
سلوک
1392/04/08 - 16:18
پاسخ
وای چه بد؟ کی میره این همه رارو!!!! وای بدبدبد
rateup 25
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:19
پاسخ
تو رو خدا انقد گیر ندین
rateup 39
ratedown 3
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:20
پاسخ
یکبار هم صدا و سیما کارش درست بود حالا هی بگید تا گند بخوره توش
rateup 153
ratedown 31
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:26
پاسخ
که چی .به اون هنجار شکن ها ها بگین برای بازی یکشنبه نیان سالن
rateup 27
ratedown 2
ارسال نظر
میلاد
1392/04/08 - 16:26
پاسخ
تمام این صحبتهای شما درست.اما چه فرقی بین یه تماشاگر ایرانی که اونجا بی حجابه با یه تماشاگر خارجی که بی حجابه هست؟؟؟از این به بعد باید تماشاگرای ایرانی برن قاطی تماشاگرای حریف تا شناخته نشن.اصل چیست؟؟؟والیبال یا ......
rateup 50
ratedown 4
ارسال نظر
پاسخ امیر به میلاد مانخواییم اصیل باشیم باید کی ببینیم. نیمیخواد اصیل باشیم بهتر خودمون باشیم. همه حق دارن کشور مال همه هست هم اونایی که به قول شما اصیل هستند هم اونایی که اصیل نستند
rateup 20
 ratedown 3
1392/04/08 - 19:08
احسان
1392/04/08 - 16:29
پاسخ
ناهنجاری عزیزم بی غیرتی اون مدیری که پول بیلیطش رو هم با پول بیت المال داد و با یه اختلاس بزرگ رفت کانادا دست هیچ کس هم بهش نرسید.ناهنجاری اونه که دختر سفیر تو شبکه من و تو مسابقه شرکت میکنه و سفیر همچنان سفیر میماند. مردم حق زندگی دارند،تا کی سانسور؟؟؟
rateup 124
ratedown 1
ارسال نظر
ستاره
1392/04/08 - 16:29
پاسخ
بابا بازی آخر شب بوده کی بیدار بوده میدیده.تازه اینا چه بیکار که نشستن در مورد وضع حجاب اون ور آبی ها نظر میدن.خجالت داره.این مشکل امروز جامعه ماست آخه
rateup 160
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:29
پاسخ
والا ما که متوجه این تصاویر نشیدیم. بابا همش تو استرس بازی بودیم کی اینا رو نگاه میکنه
rateup 54
ratedown 2
ارسال نظر
مجتبی
1392/04/08 - 16:32
پاسخ
باید مواظب بود سیما تو همه شهرها و روستا ها برای کوچک و بزرگ پخش میشه . تازه وقتی صدا وسیمای جمهور ی اسلامی اینها رو نشون بده تکلیف ملت معلومه دیگه....
rateup 37
ratedown 25
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به مجتبی عزیزم نظر شما درسته اما صداوسیما چیکارکنه؟بازی رو پخش نکنه؟این صحنه هایی که بالا نشون داده،خیلی هاش در هنگام بازیه.این ننویسندهمثل اینکه خودش فقط داشته اطرافو نگاه میکرده نه بازی رو.
rateup 2
 ratedown 1
1392/04/10 - 11:59
مهدی
1392/04/08 - 16:32
پاسخ
به دنبال بالا بردن ظرفیتها باشیم.محدودیت و اهمیت دادن به این شکل بیشتر اثرات تخریبی و محرک کننده دارد.سلامت فکر مهم میباشد.
rateup 66
ratedown 35
ارسال نظر
خب که چی
1392/04/08 - 16:33
پاسخ
کار خلافی نیست عقیده خودشان را دارند
rateup 60
ratedown 5
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به خب که چی بله ما که کاری ب عقیده اونا نداریم ما کار ب صدا و سیمایی داریم ک با احترام ب نظر مردم نباید برخی تصاویرو پخش میکرد اونایی ک حین بازیه نمیشه کاریش کرد ولی اون صحنه هایی ک کل صفحه تلویزیون بشه برخی تصاویر غلط دیگه اشتباه و دور از عرفه
rateup 3
 ratedown 0
1392/04/10 - 18:37
ناشناس
1392/04/08 - 16:36
پاسخ
این حساسیتهایی که شما نشون میدین تازه باعث کنجکاوی میشه
rateup 154
ratedown 5
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:46
پاسخ
شما خیلی حواستون وچشماتون دنبال همینا بود که ضبطشوی کردی وگرنه ما ندید نیستیم و حواسمون به بازی بود
rateup 136
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:47
پاسخ
اوووووووووووه به چه چیزایی توجه میکنین TV ما نصفش بنفش بود خود بازیم به زور میدیدیم ای بابا مردم چشمشون سیره ایچیا زیاده
rateup 27
ratedown 1
ارسال نظر
آرمین
1392/04/08 - 16:48
پاسخ
عزیز من اگه اینجوریه اصلا چرا سریال یا فیلمهای خارجی که شبکه 1 تا 10 نشون میدن همه بدون روسری و بعضا لباسهای بدتر از تماشاگران بازی دیشب بودن شما مغرضانه داری برخورد میکنی خوبه لباس تنشون بود اینجور حرفا دیگه خریدار نداره
rateup 109
ratedown 2
ارسال نظر
شهرام
1392/04/08 - 16:49
پاسخ
آيا واقعا درد مردم اينهاست كه ميگيد؟
rateup 27
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:51
پاسخ
شما که خودتون شکیرا رو می شناسید اهل حالید.دیگه این ناز کردنا چیه
rateup 96
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:54
پاسخ
شما شدي كاسه داغ تر از اش براي مردم
rateup 27
ratedown 1
ارسال نظر
حمید
1392/04/08 - 16:57
پاسخ
این تعداد شهروندان اصلا نبینن چرا که سوال اصلی این است با نشان ندادن این تصاویر آیا فرهنگ ما بهتر شده یا ناهنجارتر
rateup 78
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 16:57
پاسخ
یه چیز که جالبه مدیریت این سایت نظر همه رو نشون داده افرین به این نوع برخورد . شمشیر اسلام منطقش است .
rateup 6
ratedown 28
ارسال نظر
محمد
1392/04/08 - 17:00
پاسخ
اولا کلی تکراروحرکت آهسته نشان دادن که از اصل بازی جا می موندیم،ثانیاکی الان اینجا معترضه!!
rateup 22
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 17:01
پاسخ
تحجر تا به کی
rateup 78
ratedown 4
ارسال نظر
سینا
1392/04/08 - 17:03
پاسخ
به جا این کارا یکم جلوی تحریما رو بگیرید تو رو خدا کی خودشو برا این عکسا کشته.
rateup 84
ratedown 1
ارسال نظر
وطندوست
1392/04/08 - 17:06
پاسخ
برادر گرامی اگه کسی بخواهد دنبال دیدن این صحنه ها باشد همین بازی رو شبکه rai sport هم نشون میداد میتونه اونجا ببینه ایرانی اگه تا ساعت 1 بامداد بیداره دنبال تماشای غیرت بازیکنان هم وطنشه میدونم منتشر نمیکنی ولی صرفا" جهت استحضار سایت عریض و طویل دانا که با داناییش ما را متحیر کرد
rateup 244
ratedown 1
ارسال نظر
فاضل
1392/04/08 - 17:07
پاسخ
خدا خیرتون بده که عکسهارو گذاشتین اینجا ما هم ببینیم چو در حین بازی اینقدر هیجان بازی زیاد بود که این صحنه هارو ندیدیم
rateup 57
ratedown 1
ارسال نظر
مهدی
1392/04/08 - 17:12
پاسخ
چطور برای بازی یکشنبه شب سالن بازی رو تفکیک جنسیتی کنند و بعد به زنها به هر کدومشون روسری و...بدند .
rateup 44
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 17:15
پاسخ
وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند هر ایرانی می تواند اظهار نظر کند آیا در کشور غربی یک هموطن(همسر هموطن) نمی تواند ابراز احساسات کند.لطفا خودتان را با فیلم(رسوائی) ده نمکی بسنجید.
rateup 59
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 17:15
پاسخ
یکی نیومد از همین به اصطلاح هنجارشکنها تشکر کنه که این برد رو مدیون تشویقهای اونا هستیم
rateup 42
ratedown 1
ارسال نظر
رضا
1392/04/08 - 17:16
پاسخ
وقتی بگن حمدی نژاد همراه امام زمان رجعت می کنه، عالم و آدم ساکت میشن اما وقتی چنین تصاویر جزئی پخش میشه همه میخوان کفن پوش بشن و اعتراض کنند چرا در مقابل تصمیم های احمدی نژاد و بانک مرکزی چنین مچ گیری نمی کنید؟؟!!!
rateup 52
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 17:16
پاسخ
اصلا بازي يكشنبه رو پخش نكنيد.اينجوري فك كنم دلتون خنك بشه - مارو باش هيجان بازي از پا درمون اورده بود و شما كه بايد بيشتر نگران ميبوديد تو فكر چه چيزايي/خدا آخر و عاقبتمون بخير كنه
rateup 38
ratedown 1
ارسال نظر
وحید
1392/04/08 - 17:17
پاسخ
چقدر بی زرفیتین اخه یکم سلامت فکر کنین خوب اونم ادم دیگه.
rateup 37
ratedown 2
ارسال نظر
پاسخ ناشناس به وحید اده ظرفیت!!!!!
rateup 12
 ratedown 1
1392/04/08 - 17:45
ی
1392/04/08 - 17:32
پاسخ
روحــــــــــــانی مچـــــکـــریم
rateup 170
ratedown 8
ارسال نظر
پاسخ ر به ی روحانی باید چند بار بگه به هیچ حزب و گروه و دسته ای وابسته نیس؟! قبل از نیومدنش خرابش نکنید لطفا!
rateup 1
 ratedown 0
1392/04/10 - 14:02
حسین
1392/04/08 - 17:51
پاسخ
هنجار یعنی چی ؟!
rateup 19
ratedown 0
ارسال نظر
فتحی
1392/04/08 - 17:56
پاسخ
درسته که پخش چنین تصاویری برخلاف منش اسلامیه ولی همین نفس زیاد حساسیت نشان دادن و دامن زدن خیلی بده
rateup 17
ratedown 1
ارسال نظر
حكيم
1392/04/08 - 18:01
پاسخ
مردم ايران اونقدر فهيم هستن كه با ديدن يك گردن و مو هنجارشون نشكنه
rateup 26
ratedown 1
ارسال نظر
esfandiar
1392/04/08 - 18:02
پاسخ
میگم دیشب چرا امار چراغای روشن نیمه شب به بعد بعد بازی بالا رفته بود نگو به خاطر این صحنه های سکسی بوده بس کنین بابا خودتونو مصخره کردین یا مردم رو 18 ملیون به روحانی رای دادن 8 سال دست شما ها بود مملکتو به باد دادین بستونه رای با اکثریته شمام زیاد ناراحتین برید جم شید تو قم دیوار بکشین دورشو شبکه را بندازین نبینین این چیزا رو تا کی باید مردم به پای شما 5 ملیون امل بسوزن
rateup 120
ratedown 8
ارسال نظر
END
1392/04/08 - 18:03
پاسخ
افکار سنگی رو دور برزید!
rateup 26
ratedown 3
ارسال نظر
حمید
1392/04/08 - 18:04
پاسخ
شماها واقعا افکارتون مریضه.
rateup 39
ratedown 4
ارسال نظر
اخمد
1392/04/08 - 18:08
پاسخ
دمت گرم روحانی !!!
rateup 19
ratedown 9
ارسال نظر
زهرا
1392/04/08 - 18:17
پاسخ
نیک باشی و پندارندت بد به زآنکه بد باشی و پندارندت نیک
rateup 25
ratedown 1
ارسال نظر
پاسخ حسن به زهرا چه ربطی داره؟
rateup 6
 ratedown 2
1392/04/08 - 20:25
پاسخ hosein به زهرا دمت گرم ابجی
rateup 0
 ratedown 0
1392/04/14 - 15:45
عمیقا روشنفکر
1392/04/08 - 18:30
پاسخ
اعتدال نه افراط نه تفریط به نظر من نباید صحنه هایی که شرع و دین آنها را منع کردند در رسانه مقدس پخش شود عزیزان اینکه بعضی دوستان این تفکراترا تحجر میخوانند متاسفم چون تفکر آزادی و بی بند و باری از انسان بدور است و حیوان صفتی است انسان حریم و قانون و چارچوب دارد و از همه مهمتر صحنه هایی که انسان را به سمت شیطان بکشاند و اندیشه ی جوانان را از خدا و قران و پیامبرش دور کند پوچ است و تفکر حیوانی است در جواب دوستانی که امروزه باب شدهاین تفکرات رو تحجر میخوانند باید بگم همین تفکرات باعث شده که طلاق ها و فساد در خانواده ها ریشه زده دوستان باید خیلی باهوش باشند یه نگاه به وضع خانواده های اطرافتون بندازید ببینید کیا حقیقتا خوشبختند و چه تفکری دارند لطفا نظراتتونرو به من بدید تا ببینم چ جوابی میدید
rateup 79
ratedown 106
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 18:55
پاسخ
سلام. کاری به آقای روحانی نداشته باشییییین.
rateup 10
ratedown 4
ارسال نظر
مسعود
1392/04/08 - 19:15
پاسخ
درود بر ایرانی های مقیم ایتالیا
rateup 167
ratedown 5
ارسال نظر
سائل الزهرا
1392/04/08 - 19:34
پاسخ
جلو انحراف از اولش باید گرفته بشه دیگه مسخره شو در آوردن
rateup 19
ratedown 13
ارسال نظر
پاسخ سحر به سائل الزهرا فقط یه سری افراد ریاکار نادون که تو کشور مازیاده باعث فساد میشه..نه یه برنامه ی زنده ی ورزشی!
rateup 10
 ratedown 1
1392/04/09 - 08:51
پاسخ ناشناس به سائل الزهرا سائل جان از اول بايد جلوتونو مى گرفتيم
rateup 6
 ratedown 4
1392/04/09 - 09:45
مسعود
1392/04/08 - 19:57
پاسخ
ازتعدادزیادنظرات ارایه شده میتوان نتیجه گرفت که موضوع مهم است ولازم است فکر اساسی شودوحساسیت زدایی کرد وبه این سوال جواب دادکه درطی این سی سال بااین رویه چه نتایجی حاصل شده؟آیافسادکمترشده یاباعث فسادپنهان شده وحساسیتهازیادشده؟
rateup 26
ratedown 5
ارسال نظر
سجاد
1392/04/08 - 20:49
پاسخ
فقط میتونم بگم متاسفم
rateup 5
ratedown 0
ارسال نظر
خشک مغز
1392/04/08 - 21:01
پاسخ
ببخشید یعنی کسانی که در خارج زندگی میکنند باید مطابق میل شما لباس بپوشند !! یه دفعه ای بگید هیچ مسابقه ای پخش نشه چون ممکنه توی هر بازی از این تصاویر باشه ... تازه واقعا اینها با هر تیپ و قیافه ای که داشتند واسه تشویق ایران اومده بودن ... واقعا متاسفم واسه این تفکرتون مثل اینکه شما بیشتر دقیق بودین که صحنه به صحنه رو گشتید و عکساشو درآوردید .... مشکل از شماست والا مردم اینقدر استرس بازی رو داشتند و اینقدر شخصیتشون بالا هست که با این چیزا از راه به در نرن ... به چیزهای مهم تر بپردازید ...
rateup 42
ratedown 0
ارسال نظر
محمد
1392/04/08 - 22:15
پاسخ
واقعا متاسفم براي اينهمه كوته فكري وناداني.
rateup 28
ratedown 0
ارسال نظر
پاسخ علی به محمد چقدر بی جنبه بازی در میاری از این بدتر تو ماهواره می بینید
rateup 2
 ratedown 0
1392/04/10 - 11:08
کلید حسن اقا
1392/04/08 - 22:27
پاسخ
پاقدم روحانی ایران میشه بهشت روحانی دوست داریم
rateup 7
ratedown 3
ارسال نظر
ولی
1392/04/08 - 22:36
پاسخ
وقتی باتمام این مشکلات دلمون به افتخار آفرینی این جوانها خوشه و باتمام استرس بازی رو نگاه میکنیم تا ببینیم نتیجه میشود شماها خیلی ... ایت خودتون با اون نگاه میبینیت سانسور میکنید وحق منه بیننده را باتکرار تصاویر نمیبینید . فکرها را باید شست
rateup 9
ratedown 0
ارسال نظر
من
1392/04/08 - 23:07
پاسخ
بااین گزارش معلوم شد شما هم حالتون خوب نیست
rateup 24
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/08 - 23:10
پاسخ
بابا این ها هم وطن هستن که دارن تیم ملی را حمایت می کنند
rateup 31
ratedown 1
ارسال نظر
یک هموطن
1392/04/08 - 23:33
پاسخ
دوستان عزیز من نمیدونم بچه تا ساعته چند بیداره ولی اگه این دو تا عکس مد نظر هستش برید همین موبایل بچه های طفلکی که ازشون حرف میزنید رو نگاه کنید من خودم از خجالت گوشی رو بهشون پس میدم بعدش اگه حرام در کل حرامه ایرانی مقیم و خارجی نداره پس چرا تلویزیون موی نامحرم خارجی ها رو پخش میکنه دوستان مرحله ی اول که بلوغ جنسی هست رو رد کنید تا به بلوغ فکری برسید.
rateup 35
ratedown 1
ارسال نظر
محمدی
1392/04/08 - 23:45
پاسخ
واقعا یه سری از روحانی انتظار افزایش سطح آزادی های جنسی رو در جامعه دارن؟ اونم از یه روحانی ؟ عجب آدمهایی
rateup 6
ratedown 6
ارسال نظر
پاسخ سیامک به محمدی کی همچین انتظاری رو داره... انتظار اینه که در دولت روحانی به شعور انسان توهین نشه.
rateup 2
 ratedown 0
1392/04/10 - 18:23
حالا هر کی
1392/04/09 - 00:01
پاسخ
1. این تصاویر که شما ازش به عنوان هنجار شکنی نام بردید در هنگام پخش چه مقدار زمان برد؟!!! 2. در لحظه ای که مردم در حال لذت بردن از پیروزی تیم ملی کشور هستند کسی به این تصاویر توجه میکنه؟!!! با سانسورهای پی در پی و بهم ریختن اعصاب مردم بخاطر تکرار زیاد یک صحنه بی ربط فقط باعث تحریک وتشویق مردم به استفاده از ماهواره میشوید. مردم فهیم ایران میدونن که کسی در ایتالیا با چادر وارد ورزشگاه نمیشه و هنجار در کشور ایتالیا به همین صورت تعریف شده
rateup 16
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 00:11
پاسخ
نکنه توقع دارین پلیس امنیت اخلاقی ورزشگاههای کشورهای دیگه رو کنترات تحت کنترل خودش بگیره امان از کوته فکری
rateup 52
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 00:25
پاسخ
باباچرابچه بازی درمیاریدحالا از صدتا سانوریکی رونشون دادید چی شد غیرت مازیر سوال رفت ول کنیداصل شعوراست.....اره
rateup 15
ratedown 0
ارسال نظر
صالح
1392/04/09 - 01:11
پاسخ
بگذارید بیایند بعد کارناوال عصر عاشورا به نامشان راه بیندازید
rateup 6
ratedown 0
ارسال نظر
رویا
1392/04/09 - 01:11
پاسخ
چه دقتی؟ باور کنید انقدر غرق بازی بودم که اصلا اینارو ندیدم
rateup 17
ratedown 0
ارسال نظر
هانیه
1392/04/09 - 02:55
پاسخ
به جای تقدیر و تشکر از هموطنامون که اینهمه زحمت کشیدن و از شهرا و کشورای دیگه اومدن سالن اومدین به حجابشون گیر میدین؟؟؟!!! باید به همچین مردمی افتخار کرد چون هیچ کشوری همچین تماشاگرایی نداره در ضمن اون خانوما که الان ایران نیستند به شما چه که چه پوششی دارن؟؟؟ ما بس نیستیم؟
rateup 30
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 04:20
پاسخ
به نظرم بايد يه چند از اين موشک هاي شهاب 3456789 زد تو فرق صداو سيما تا درس عبرتي بشه براي بقيه
rateup 22
ratedown 1
ارسال نظر
نیما
1392/04/09 - 06:35
پاسخ
جون به جونتون کنن جهان سومی هستید . تصاویر هنجارشکنانست اینا آخه .
rateup 16
ratedown 1
ارسال نظر
سید
1392/04/09 - 08:29
پاسخ
خدا بمون رحم کنه هنوز شروع نشده...
rateup 4
ratedown 0
ارسال نظر
بدبخت
1392/04/09 - 08:57
پاسخ
واقعاً جای تاسف داره اگه اینجوریه چشمهای خود بازیکنان والیبالمون رو هم ببندن یه موقع خدا نکرده چشمشون به نامحرما نیوفته. کسی که این مطلب رو ناهنجاری خونده خاک بر سرش چون خود طرف به جای اینکه بازی رو نگاه کنه دنبال لباس و هیکل زنهای تماشاچی بوده. عقب افتاده ها....
rateup 16
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 08:57
پاسخ
اگه از اول انقلاب این همه کوته بین نبودید الان فساد مخفی جامعه را پرنکرده بود وحداقل میشد خوب را از بد تشخیص داد وکسی زیر ظاهر فریبنده خود مخفی نبود.
rateup 17
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 09:09
پاسخ
برای همه اونای که اینقدر کوته فکر هستن و نمی دونن که چه خیانتی داره به جوان ایرانی میشه متاسفم. شب بازی برام خیلی عجیب بود چرا تلوزیون ایران این صحنه ها رو سانسور نمیکنه(البته در اینجا بعضی تصاویر که آورده شده کمی سخت گریانه بوده- واقعا سخته گارگردان بتونه با این دقت و به این سرعت بخواد بگراند یک تصویر رو با این دقت ببینه و حذف کنه) البته در ادامه و در ست سوم دیدیم که خیلی بهتر شد. دوستان هم دقت کنند کارگردان ایتالیایی در واقع سعی داشته چهره ای از ایران نشون بده که جوانان ایران رو ترغیب کنه به اون نوع پوشش... حالا بماند دوستانی هم که این تصاویر براشون عادی شده.. میشه لطفا بگن تصاویر غیر عادی یعنی چه؟! اما یک نکته سخت گریانه! دقت کنید که پرچم های کوچک که در دست یا روی لباس تماشاچیان هست
rateup 5
ratedown 90
ارسال نظر
اعظم
1392/04/09 - 09:24
پاسخ
سرتون رو کردین توی برف! واقعا تماشای یک تصویر چند دهم ثانیه ایی از یک تماشاگر در آن سوی مرزهای ایران فساد می آورد ؟اگر چنین است برای شما و سی سال انقلابتان متاسفم.
rateup 7
ratedown 1
ارسال نظر
پیام
1392/04/09 - 09:45
پاسخ
احتمالا بریم جهنم
rateup 11
ratedown 1
ارسال نظر
مردم
1392/04/09 - 09:54
پاسخ
همچنان دنبال قطع ارتباط با دنیای خارج باشید.متاسفم برای چنین حرف های سخیفی
rateup 10
ratedown 1
ارسال نظر
محمدرضا
1392/04/09 - 09:54
پاسخ
بابا با این موج ماهواره و انواع رسانه های دیگه مثل اینترنت. این تصاویر که خیلی خوبه الان خود ایران حتی فیلمهای فراماسونری که خیلی ضررش هم بیشتر داره پخش میکنه شما گیر دادین به پخش زنده اونم چون چندتا هموطن رو با تیشرت نشون داده همینکاراست که حساسیت رو بیشتر میکنه
rateup 7
ratedown 0
ارسال نظر
وای
1392/04/09 - 10:08
پاسخ
... شید بابا این روزنامه‌ها هم از کاه کوه می‌سازن. هر چی می‌کشیم از همین روزنامه‌نگارای حرافه
rateup 12
ratedown 1
ارسال نظر
mehdi
1392/04/09 - 10:43
پاسخ
حالا نشون بدن یا ندن از مشکلات مردم کم میشه؟
rateup 17
ratedown 1
ارسال نظر
یه ایرانی
1392/04/09 - 11:12
پاسخ
خب مثلا چیکار کنه صداسیما؟ میخاین همه رو چادر به سر نشون بده. چقدر گیر میدین به همه چی. اینقده گیر دادین به مسائل مسخره که اگه یکی این وسط حرف حق و حسابی هم بزنه بقیه جلوش جبهه میگیرن. کاشکی دقتی رو که صرف حاشیه ها میکنین صرف اصول میکردین،اون موقع خیلی اوضاعمون بهتر از الان بود درضمن هنجارها خیلی وقته که شکسته شما معلوم نیست کجایی که ندیدی
rateup 18
ratedown 0
ارسال نظر
یوسف
1392/04/09 - 11:40
پاسخ
بدبختها برین فکری به حال دانشکاهاتون بکنید
rateup 4
ratedown 13
ارسال نظر
حسام
1392/04/09 - 12:11
پاسخ
متاسفانه پخش صحنه های آهسته و تکراری انقدر زیاد بود که چیزی از بازی نفهمیدیم. این کار شما توهین به شعور ملت هستش. بعد میگین چرا مردم میرن ماهواره نگاه میکنن
rateup 20
ratedown 1
ارسال نظر
فرهاد
1392/04/09 - 12:16
پاسخ
از این صحنه ها بیشتر نشان دهید
rateup 13
ratedown 1
ارسال نظر
قلم نی
1392/04/09 - 12:27
پاسخ
کم کم داره دستشون میاد که صدا و سیما هم صدا میخاد هم سیما حالا چرا اینقدر گیر دادید به اینا نمیدونم چرا
rateup 6
ratedown 0
ارسال نظر
اصغر
1392/04/09 - 12:36
پاسخ
نچ نچ نچ! اسلام نابود شد رفت!
rateup 20
ratedown 2
ارسال نظر
عطا
1392/04/09 - 12:43
پاسخ
بابام گفت ديگه اجازه ندارى از 10 شب به بعد برنامه هاى صدا و سيما رو ببينى!! میخواد برای شبکه سه رمز بزاره :D
rateup 16
ratedown 2
ارسال نظر
عطا
1392/04/09 - 12:45
پاسخ
از گوشه و کنار ایران خبر میرسد: خبرها حاکی از ارسال پارازیت بر روی شبکه 3 هستش تو بعضی از محله ها ریختن دارن تلویریون ها رو جمع میکنن :)))))))
rateup 21
ratedown 1
ارسال نظر
احسان
1392/04/09 - 12:57
پاسخ
داشتم نظرات و میخوندم خیلی برام جالب بود که غالبا با دید منفی به این خبر و انتشارش نگاه کردند. پس اگه بخواهیم با دید اماری هم به این موضوع نگاه کنیم میبینیم که مردم از این موضوع نه تنها ناراحت نشدند بلکه نسبت به نوع خبر واکنش منفی هم نشون دادند.پس بهتره شما هم با مرم همراه شید. بهتره این رو هم در نظر بگیرید که این سایت و مخاطب هاش از عناصر زد انقلاب و لاییک و سلطنت طلب نیستند.مردم همین جامعه هستند.
rateup 18
ratedown 1
ارسال نظر
بیخیال
1392/04/09 - 13:08
پاسخ
واقعا واستون متاسفم .همتون شستشوی مغزی شدید
rateup 10
ratedown 1
ارسال نظر
شیری
1392/04/09 - 13:43
پاسخ
چشمانتان را درویش کنید تا به جهنم نروید . دیدن موی زنان با لباس های جلف کراهت دارد و آن هایی که این کراهت را می شناسند بی توجه از کنار قضیه عبور می کنند . لطف کنید اقتصاد ورشکسته ی ایران را که جامعه را به فساد می کشاند قلم بزنید تا از بند گرانی ها رها شویم . این مشکل اصلی است نه دیدن ببدحجاب .
rateup 13
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 14:11
پاسخ
الان با این تصاویر کل دنیا به خطر افتادند و هنجار ها شکسته شد ولی کسی نمی یاد ازفقر من عکسی بگیره و بزاره تو این سایت آخه با ماهی 400 تومان چیکار میشه کرد .آیا اسلام با فقر در خطر می افتد یا یه عکس.فکر کنم اینا یکی از گشنگی بمیره دردشون نمی گیره ولی 2تا نامحرم با هم سلام کنند بد دردشون می گیره
rateup 28
ratedown 0
ارسال نظر
محمد
1392/04/09 - 14:30
پاسخ
مثل اين كه هنوز خوابي ياروووووووووووووووووووو بهع اميد خدا به زودي دست خرافه گويان خرافه پرستان و كساني كه به نام دين نان ميخورند را از صدا و سيما قطع ميكنيم قسمت ميدم به جان 12 امام دختر و همسر خودت در خونه از اين تماشاگران با حجابترند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
rateup 38
ratedown 0
ارسال نظر
تیریزی
1392/04/09 - 14:38
پاسخ
لطفا این تصاویر زیبا و شیرین از خوشحالی ایرانیان رابیشتر پخش کنید.روحانی متشکریم
rateup 30
ratedown 1
ارسال نظر
محمد
1392/04/09 - 16:49
پاسخ
به قول یکی : _ من هم اون قدر محو بازی بودم که توجهی به اون تصاویر نداشتم _ راستی صدا و سیما با چه اجازه ای این کار رو کرده؟
rateup 5
ratedown 0
ارسال نظر
محمد
1392/04/09 - 17:20
پاسخ
واقعاً که ، اینه فرهنگ 2500 ساله شما چطور به دیدن ی هم وطن که برای تشویق تیم والیبال کشورمون حالا به هر پوششی اومده انقدر خودتونو تو درو دیوار میزنین وایییییییییی
rateup 41
ratedown 2
ارسال نظر
پاسخ احسان به محمد دقیقا نظر منم همینه....متاسفم واستون
rateup 0
 ratedown 0
1392/04/14 - 14:13
فرهنگ
1392/04/09 - 18:10
پاسخ
... نیستی که نظرمو رو سایت نگذاشتی ولی همین که خوندیش بسه...
rateup 19
ratedown 2
ارسال نظر
محمد
1392/04/09 - 19:15
پاسخ
شما بازی رو نگا میکردید
rateup 2
ratedown 2
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/09 - 19:53
پاسخ
این ملت خیلی کار داره
rateup 6
ratedown 2
ارسال نظر
ماشااله
1392/04/09 - 20:34
پاسخ
احتمالا زلزله بیاد
rateup 9
ratedown 1
ارسال نظر
نازنين
1392/04/09 - 23:34
پاسخ
شكيرا رو تنها جايي ك نشون نداده بودن تلويزيون ايران بود ك نشونش دادن ههههههه
rateup 4
ratedown 0
ارسال نظر
شناس نامعلوم
1392/04/10 - 00:44
پاسخ
نشان بديد ولي شطرنجي
rateup 5
ratedown 1
ارسال نظر
حامد
1392/04/10 - 02:25
پاسخ
خب چیکار کنه؟؟؟؟؟؟اونجوری باید کلا سانسور بشه پس چیرو ببینیم.مسخره بازی در نیارید بابا
rateup 8
ratedown 0
ارسال نظر
نوید
1392/04/10 - 09:35
پاسخ
فقط امیدوارم نویسنده این متن جوان نباشد....چون سالها با این مغز فسیل باید زندگی کنه ویک جامعه رو خراب کنه
rateup 5
ratedown 0
ارسال نظر
بی نام
1392/04/10 - 10:32
پاسخ
خدا شفاتون بده .ما که اینقدر محو بازی بودیم نفهمیدیم .بعضیها باید خودشونو درست کنند که به جای بازی حواسشون به زنای مردمه .
rateup 7
ratedown 1
ارسال نظر
Ali
1392/04/10 - 11:08
پاسخ
بابا اشکال نداره نشون بده؟
rateup 4
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1392/04/10 - 11:35
پاسخ
ای بابا همش حواسشون به این که سانسور کنن..خب این یه توهین بزرگه به مردم ایران نمیخواین بفهمین؟؟؟؟؟مردم ایران همگی باغیرت هستن...همون بهتر که از ماهواره تماشا کنیم...اعصابه ادمو خورد میکنین همش تکراری نشون میدید اه
rateup 6
ratedown 1
ارسال نظر
ایسان
1392/04/10 - 11:40
پاسخ
واقعا متاسفم واستون...اخه اینا کجاش هنجار شکنانست؟؟؟؟میدونید چیه نه این که خودتون این مدلی هستید فک میکنید ملتم اینجورین ههه ;)
rateup 12
ratedown 2
ارسال نظر
فرزام
1392/04/10 - 11:42
پاسخ
خیلی خوب و معمول بود،هیچ هنجار شکنی هم نبود...درج این خبر هم نشان دهنده ضعف مدیریتی این خبرگزاری هست و بس
rateup 20
ratedown 0
ارسال نظر
رضا
1392/04/10 - 11:56
پاسخ
با با ول کنید دیگه اینهمه فیلمهای کله پتی خارجی از تلوزیون پخش میشه ، حاااااالا اینم ایرانیش
rateup 8
ratedown 1
ارسال نظر
cyber
1392/04/10 - 12:01
پاسخ
بنده شبکه 3 نگاه نکردم که نشان ندهد چون از شبکه rai sport نگاه می کردم
rateup 7
ratedown 0
ارسال نظر
ali
1392/04/10 - 12:59
پاسخ
ملت انقدر غرق در تماشای بازی هستند که این موارد اصلا برایشون مهم نیست سخت نگیرید
rateup 8
ratedown 0
ارسال نظر
اميدرضا
1392/04/10 - 15:53
پاسخ
بريد اصلا لخت شيد بهتره نه اون يك تيكه را از تنتون دربياريد كه مثل حيون متمدن بشيد
rateup 0
ratedown 16
ارسال نظر
مسلم
1392/04/10 - 17:26
پاسخ
با سلام شما خودتان با انتشار این عکس ها دارید از هنجار شکنی و ناهنجاریهای اجتماعی دفاع می کنید
rateup 2
ratedown 4
ارسال نظر
farzaneh
1392/04/11 - 18:35
پاسخ
بنظر من که تصاویر خیلی هم عادی بودن.خدا شفاتون بده
rateup 8
ratedown 0
ارسال نظر
bahar
1392/04/13 - 19:34
پاسخ
چه املید شماها تازه تصاوریم ورداشته زوم کرده چه بی کار، اییییییششششششش
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
پایگاه تحلیلی-خبری بالاتر از بالاترین
1392/04/16 - 13:41
پاسخ
دیگه گذشت اون زمانی که با سانسور بشه جلوی فساد رو گرفت، به نظر من صدا و سیما با این کارش به اخلاق و تفکر مردم احترام گذاشت. چرا اصرار دارین جلوی واقعیت رو بگیرین؟!
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
نادر احمدی
1392/04/16 - 18:42
پاسخ
فدای همه ایرانیهایی که از سربلندی ایران، غیرت ایرانیشون گل میکنه! دوستان توهین نباشه چه بسا خانومهای با حجاب،نماز خون و روضه خون که از حجاب فقط برای حفظ ظاهر استفاده میکنن و چه بسا خانومهای بی حجاب که اجازه حتی یه نگاه رو به هیچ مردی هم نمیدن! بیاین کوته فکر نباشیم! این طرز پوشش حتی در زمان خود پیغمبر هم وجود نداشته که در ایران هست
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
فرشيد
1392/05/08 - 15:45
پاسخ
حالا مثلا دستاورد اين همه سانسور چي بوده كه حالا دادتون در اومده؟
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
علی
1392/05/19 - 18:53
پاسخ
اگه کسی با دیدن این تصاویر می خواد گمراه بشه یا طرز فکرش عوض بشه همون بهتر که ....
rateup 3
ratedown 0
ارسال نظر
علی
1392/06/26 - 17:38
پاسخ
همه وهمه زیر سریک عده ادمعوضی
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
فرزاد ک
1392/08/30 - 21:09
پاسخ
واقعا دمتون گرم خیلی باحال بودن وقتی دیدم همه ی عکسا خیلی برام جذاب بودن عکسهای سکسی هم بذارین ولی بدون هیچ گونه سانسور
rateup 0
ratedown 1
ارسال نظر
سام
1393/03/13 - 17:25
پاسخ
دستت درد نکنه من ندیدیم اینجا اومدم دیدم این صحنه هارو
rateup 2
ratedown 1
ارسال نظر
سعید
1393/04/06 - 14:47
پاسخ
شما ها چرا تا چیزی میشه ربطش میدین به آقای روحانی . اون بیچاره داره به هر دری میزنه تا موانع رو از سر راه برداره....
rateup 0
ratedown 0
ارسال نظر
علیرضا
1393/04/15 - 15:26
پاسخ
اصلا نباید به بازیکنان جوان اجازه داده شود که در این محیطها مسابقه دهند....اسلام مهم تر است .
rateup 1
ratedown 1
ارسال نظر
ناشناس
1393/04/25 - 20:22
پاسخ
تشکر می‌کنم از این که این همه بیکارید.
rateup 3
ratedown 0
ارسال نظر
ناشناس
1393/04/26 - 09:15
پاسخ
ناهنجار خودتی... بسه دیگه تاکی آخه...
rateup 2
ratedown 0
ارسال نظر
فرزام
1393/04/28 - 12:48
پاسخ
خوب نشون بدن دیگه اصلاً کی حواسش پیش این جور صحنه هاست اونم بازی به این مهمی تیم ملی کشورمون.شما با طرز فکرتون آبروی خودتون روبین این دوستان و بقیه مردم بردین در ضمن مردم فهیم ایران این طرز فکرو دیگه قبول ندارن.محدودیت ذهنی چلوی پییشرفت آدم رو می گیره.خوب پس الآن 99 درصد دوستان با این طرز فکرتون مخالفن و تنها 1 درصد موافقند.
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
از ماست که بر ماست
1393/04/28 - 14:52
پاسخ
المپیک حدود ۱۰ رشته ورزشی داره که بانوان ما نمیتونن تو اون شرکت کنن چرا!!!!!چون حجابشون نمیزاره.نباید موتور سوار باشن چون...بهش بر میخوره.
rateup 1
ratedown 0
ارسال نظر
ارمان
1393/04/29 - 17:12