اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد :

ضرورت تقویت انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی/ شهید حججی نمونه واقعی شهدای حادثه عاشورا

ضرورت تقویت انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی/ شهید حججی نمونه واقعی شهدای حادثه عاشورا
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد در یادواره 59 شهید دهستان دشت روم گفت:تقویت انقلاب اسلامی با روحیه شهادت طلبی یک ضرورت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس ، سرهنگ جهانگیر انصاری در یادواره 59 شهید دهستان دشت روم شهرستان بویراحمد به آیه ای از قرآن در مورد شهدا اشاره داشت و افزود: در این آیه آمده است که هرگز مپندارید که شهدا مرده اند بلکه آنها زنده اند و در پیش خداوند روزی می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی اظهار کرد: امنیت و آرامش و آسایش امروز ما مدیون از خود گذشتگی شهدا، آزادگان و ایثارگران است و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

,

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعداز 38 سال از یپروزی انقلاب اسلامی وقتی که وصیت نامه های شهدا را بررسی و رصد می کنیم به نسل های بعد می آموزیم که شهدا چه کسانی بودند که با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل 49 کشور جهان و در راس آنها آمریکای جنایت کار ایستادگی کردند تا ما در آرامش و آسایش باشیم.

,

سرهنگ انصاری تاکید کرد: برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این رزمندگان و شهدا بودند که تا پای جان از کشور خود دفاع کردند و اجازه ندادند که حتی یک وجب از خاک کشورمان در دست دشمن بیافتد.

,

وی به شهادت شهید محسن حججی اشاره داشت و گفت: بعد از 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی وقتی جوانی به نام محسن حججی از ایران به کشور مسلمانی مانند سوریه می رود و به دفاع از اسلام و هم وطنان خود بپا می خیزد نشان از عشق عاشورایی ان است و اگر این کار را جوانان ما انجام ندهند نوک پیکان تروریست ها به سمت ایران خواهد بود.

,

جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه وقتی که ایران اسلامی پیروز شد دشمن جنگ های نیابتی، قومی و گروه های تروریستی را راه اندازی کرد، افزود: اگر ما تاریخ 38 ساله را مطالعه کنیم مشاهده می شود که ما یک مجلسی و یک رئیس جمهور و دانشمندانی را از دست دادیم و اگر جوانان ما مطالعه کنند می فهمند چرا آنها را از دست دادیم.

,

وی شاکله اصلی تشکیل گروه تروریستی داعش را باقی ماندگان حزب بعث عراق عنوان کرد و گفت: همه می بینند که بعد از 40 سال شهدای ما که توسط همین گروه ها به نحو بسیار وحشتناک به شهادت رسیدند را در قالب شهدای گمنام به کشور می آورند.

,

سرهنگ انصاری با بیان اینکه وقتی که یک نوجوانی با آن وصیت نامه به پدر و مادر و نامه به امام رضا می نویسد و به مقابله با دشمن بعثی و داعشی بر می خیزد نشان می دهد فرهنگ عاشورایی را انجام داده است و حال باید گفت آن را از کجا آموخته است.

,

وی علت اصلی تشییع نشدن شهید حججی را تحویل ندادن کامل این شهید عنوان کرد و گفت: وقتی که تروریست های داعش فهمیدند که این  اسیر یک پاسدار هست آن را قطعه قطعه کردند و الان هم برای دادن هر قسمت آن آزادی گروگان های داعش را می خواهند.

,

جانشین سپاه فتح استان با بیان اینکه دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود بر علیه ایران اسلامی بر نداشته است، عنوان کرد: وقتی که همه ما وصایا و عمر انقلاب را نگاه می کنیم و می خوانیم میبینیم که همیشه جنگ بین کفر و اسلام  وجود داشته است.

,

وی تصریح کرد: بعد از شهدا رسالت بسیار بزرگی در حوزه بصیریت افزایی و روشنگری بر عهده داریم که می تواند فرهنگ عاشورایی را به نسل بعد منتقل کند.

,

سرهنگ انصاری به خدمات نظام اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همین جوانان بودند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما الان در آرامش و آسایش باشیم.

,

وی یادآور شد: با حضور همین مردم و جوانان دشمن به خود اجازه نمی دهند گوشه چشمی به ایران اسلامی داشته باشد .

,

جانشین سپاه فتح استان به اعراب و ترکیه توصیه ای داشت و تاکید کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین اعراب و ایران اسلامی است و این کشورها باید بصریت داشته و بیدار باشند  و مردم و سردمداران را ببینند که برخی از آنها بر اثر بی بصیرتی در دامن دشمن افتادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه