اخبار داغ

دربیانیه ای مطرح شد؛

دعوت کانون دانشگاهیان از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی

دعوت کانون دانشگاهیان از مردم برای حضور در مراسم تشییع شهید حججی
کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی دعوت به عمل آورد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای از مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید محسن حججی دعوت به عمل آورد؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بسم الله الرحمن الرحیم

,


الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ ۚ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْفَائِزُونَ

,
,


در آستانه تاسوعاوعاشوراى حسینی ودرهفته دفاع مقدس که رایحه دل انگیز شهادت فضای کشور را عطرآگین نموده است شاهد بازگشت پیکر مطهر فرزند عاشورایی انقلاب پاسدار رشید، محسن حججی هستیم دلاورمردی که با نمایش قهرمانانه خود مرگ را به سخره گرفت و در مقابل شیطان وحشت و خشونت، عاشقانه به مسلخ عشق شتافت، و اینک شمیم دلنواز حضورش، چونان پیراهن یوسف، کنعانیان را به شوروشعف واداشته است.

,
,


همه منتظر به آغوش کشیدن پیکر بی دست وسر محسن عزیز هستیم تا به دنیا و تاریخ نشان دهیم پیمان با ولی و اماممان جاودانه هست و اجازه هتک حرمت اولیاء الله وتکراراسارت آل الله را به احدی از متجاوزان نخواهیم داد.

,
,


ساعت ٩صبح فرداچهارشنبه پیکر مه پاره محسن عزیزمان را باافتخاربر سر دست خواهیم گرفت تا بیرقی افراشته  برای سربلندی جبهه مقاومت و آیتی برای نصرت الهی باشد.

,
,


کانون دانشگاهیان ایران اسلامی دوشادوش یکایک شما مردم غیرتمند ، پنجم مهرمصادف با ششم محرم امسال رابه نقطه عطف دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل خواهد کرد و با این همایش بزرگ، به جهانیان  ایستادگی یاران امام راحل ورهبرفرزانه انقلاب در راه آرمان ها و انزجار از هر وادادگی و انفعال در برابر جبهه تکفیر ، صهیونیست و استکبار را فریاد خواهد کرد.

,
,

" لَٰکِنِ الرَّسُولُ وَالَّذِینَ آمَنُوا مَعَهُ جَاهَدُوا بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ ۚ وَأُولَٰئِکَ لَهُمُ الْخَیْرَاتُ ۖ وَأُولَٰئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ"

,


کانون دانشگاهیان ایران اسلامی

,
,


٩٦/٧/٤

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه