اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

شهید حججی در میان تمامی توطئه‌های فرهنگی طوفان به پا کرد

شهید حججی در میان تمامی توطئه‌های فرهنگی طوفان به پا کرد
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ورود پیکر مطهر شهید حججی به کشور گفت: شهید حججی در میان تمامی توطئه‌های فرهنگی دشمن طوفان به پا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به ورود پیکر مطهر شهید محسن حججی به آغوش وطن اظهار کرد: شهدا در صحنه دفاع مقدس، دفاع از مرزهای کشور و دفاع از حریم و حرم اهل بیت(ع) خالصانه جنگیده و مجاهدت کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: وقتی رزمندگان ما به درجه شهادت نائل می‌آیند تاثیرشان فوق‌العاده است، دشمنان اسلام با تهاجم و شبیخون فرهنگی تلاش می‌کنند عظمت عاشورا، جایگاه شهید و ارزشهای اسلامی را از بین ببرند اما اتفاقاتی مانند شهادت شهید حججی طوفان به پا می‌کند.

,

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تاثیر فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: با شهادت رزمندگانی همچون شهید حججی همه ملت ایران، ملتهای مسلمان و ملتهای بابصیرت برای مبارزه با استکبار و دست نشانده‌های آنان به پا می‌خیزند.

,

وی تصریح کرد: استکبار جهانی و در راس آنها شیطان بزرگ آمریکا باید بدانند که ملت ایران، جوانان، بسیجیان و نیروهای مسلح ما همه مانند شهید حججی هستند.

,

سردار کرمی با بیان اینکه مقاومت ادامه دارد، تاکید کرد: دشمنان ما بدانند که ما تا آخرین قطره خون از اسلام، انقلاب اسلامی، ولایت، خون پاک شیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش، خون پاک شهدای میهن عزیزمان و این سرزمین امام زمانی دفاع خواهند کرد.

,

وی بیان کرد: عاشورا سراسر درس مقاومت و ایستادگی است و ما نیز در این راستا زیربار ظلم نخواهیم رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه