اخبار داغ

تشییع پیکر شهید حججی، رفراندم حمایت مردم از مدافعان حرم

تشییع پیکر شهید حججی، رفراندم حمایت مردم از مدافعان حرم
سرِ حججی‌‌ها بلند است اگر چه بالای نیزه ی یزیدیان زمان، سرِ حججی ها بلند است اگر چه در زیر رگبار سرکوفت های ناجوانمردانه‌‌ی دوستان داخلی داعش که به آشکار و خفا گفته می‌‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از آناج، پس از روزها انتظار پیکری بر روی دستان این ملت تشییع می‌‌‌‌شود که سرش را در راه سرافرازی این ملت بر سرنیزه‌‌‌ی یزیدیانِ زمان جا گذاشت. مجاهدی که با بودنش و فعالیت جهادی‌‌اش خانه‌‌ی مستضعفینِ این ملت را آباد می‌‌نمود و با رفتنش خانه‌‌ی دل یک ملت را.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

یادگاری‌‌های این شهید عزیز از یاد رفتنی نیستند، از نگاه مظلومانه فرزند معصومش بر روی تابوت پیچیده به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی گرفته تا نگاه عزتمندانه و استوارِ چشمان شهید، وقتی که چشم در چشم یزیدیان زمان داشت و سایه خنجر شمر بر گلویش نویدِ السلام علیک بر حسینی را داشت که به عشق خواهرش خانه و کاشانه‌‌اش را گذاشته و حفظِ حریمِ خانه‌‌ی دخت علی را گزیده بود.

,

سرِ حججی‌‌ها بلند است اگر چه بالای نیزه‌‌ی یزیدیان زمان، سرِ حججی‌‌ها بلند است اگر چه در زیر رگبار سرکوفت‌‌های ناجوانمردانه‌‌ی دوستان داخلی داعش که به آشکار و خفا گفته می‌‌شود.
امروز حماسه‌‌ای دیگر رقم خورد و دستانی که پیکر محسن را بالا برده بودند و نگاه‌‌هایی که بر عزت حسینی شهید دوخته شده بودند و فریادهای برآمده و بغض‌‌های مانده در گلو و اشک‌‌های سرازیر شده بر گونه و قدم هایی که پشت سر محسن راه افتاده بودند، یک صدا، یک حرف را فریاد می‌‌زدند : که محسن نماینده ی ما بود برای پاسداری از حریم زینبی ، ما محسن هایمان را دوست داریم اما زینبمان را بیشتر، شکسته باد دهان هایی که مدافعان حرم را طعنه می زنند...

,
,

امروز آنهایی که از زبان ملت برای خودشان حرف ها می‌‌زنند که چرا بچه‌‌های ملت را می‌‌فرستید بخاطر حرم؟ که چرا در فلان جا هزینه می کنید بخاطر حرم؟ که داعش در آن سوی مرزها چکار به امنیت ما دارد؟ سر به زیر شدند و از لاف های خویش روسیاه! حال زمان آن است که با دیدگان سیاه بینشان قاعده‌‌ی مذاکره با داعش را بدانند و پی ببرند که مذاکره‌‌ی ما با داعش و اربابانش فقط می تواند پیروزی خون باشد بر شمشیر،  نه تکه کاغذهایی که دست و پای ما را زنجیر کند و دشمنان ما را شیر ...

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه