اخبار داغ

در روزهای پایانی سال:

ساعات کاری ناوگان اتوبوس رانی سنندج یک ساعت افزایش یافت /تعیین 400 دستگاه تاکسی کشیک جهت جابجایی شهروندان در برخی از خطوط

ساعات کاری ناوگان اتوبوس رانی سنندج یک ساعت افزایش یافت /تعیین 400 دستگاه تاکسی کشیک جهت جابجایی شهروندان در برخی از خطوط
سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج از طرح افزایش ساعت کاری ناوگان حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مطلوب و رفاه حال شهروندان در آخرین روزهای سال خبر داد. وگفت : علاوه بر تعیین کشیک برای تاکسی ها ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی هم یک ساعت افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل،مهندس امیر جمشید نژاد سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج صبح امروز در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه هر ساله در اوایل اسفند ماه حجم مسافرتهای درون شهری افزایش چشمگیری داشته از این رو تدابیر ویژه ای جهت سهولت در تردد شهروندان و مسافران  اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,

 

,


مهندس امیر جمشید نژاد بیان کرد : یکی از مهم ترین مشکلات در روزهای پایانی سال به دلیل افزایش حجم مسافرتهای درون شهری شهروندان را دچار مشکل می کند بحث ترافیک است.

,
,

 

,


وی گفت : استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی قطعاً در کاهش ترافیک در آستانه سال نو در سطح شهر تاثیر بسزایی دارد.

,
,

 

,


مهندس جمشید نژاد افزود : با هدف رفاه حال شهروندان ساعت کاری ناوگان اتوبوس رانی یک ساعت افزایش یافت و اتوبوس های این سازمان تا آغاز سال نو تا ساعت 20 شب در تمامی خطوط اقدام به جابجایی شهروندان می کنند.

,
,

 

,


وی اعلام کرد : در حال حاضر بیش از 90 دستگاه اتوبوس در بیست خطوط آماده خدمات رسانی به همشهریان است.

,
,

 

,


مهندس جمشید نژاد عنوان کرد : واحد بازرسی و نظارت این سازمان بصورت ویژه بر عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی نظارت خواهد داشت و در صورت افزایش حجم مسافر ساعت کار ناوگان اتوبوس رانی هم افزایش خواهد یافت.

,
,

 

,


وی بیان کرد:  تعیین 400 دستگاه تاکسی کشیک  هم یکی دیگر از اقدامات این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان در روزهای پایانی اسفند است.
مهندس جمشید نژاد افزود : تاکسی های کشیک صبح ها از ساعت 11 الی 13 و عصرها از ساعت 17 تا  زمانی که مسافر باشد؛  اقدام به جابجایی مسافران می کنند.

,
,
,

 

,


وی همچنین یادآور شد: این تاکسی ها در مسیرهای پرتردد شامل: بهاران، شالمان، شهرک سعدی، خیابان حسن آباد، خیابان کشاورز، نایسر، فرجه، مولوی و عباس آباد در ساعات اعلام شده فعالیت خواهند نمود.

,
,

 

,


سرپرست سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری سنندج  به شهروندان توصیه نمود : در روزهای پایانی سال از وسایل نقلیه عمومی  جهت تردد در سطح شهر استفاده کنند تا علاوه بر مدیریت زمان، از ترافیک های درون شهری در ساعات پیک مسافرجلوگیری به عمل آید.

,
,

 

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه