اخبار داغ

رییس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سراب:

کلیه مراحل صدور سند الکترونیکی شده و درصد کلاهبرداری را به حداقل رسانده/ ۷۷۰۰ هکتار از زمین های منابع طبیعی سراب سند دار شدند

کلیه مراحل صدور سند الکترونیکی شده و درصد کلاهبرداری را به حداقل رسانده/ ۷۷۰۰ هکتار از زمین های منابع طبیعی سراب سند دار شدند
رییس اداره ثبت و اسناد شهرستان سراب از سنددار کردن بیش از ۷۷۰۰ هکتار اراضی منابع طبیعی و در دست اقدام بودن ۵۰۰۰ هکتار از راضی منابع طبیعی برای صدور سند خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب، سید صابر موسوی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران در دادگستری سراب اظهار داشت: وظیفه اداره ثبت, صدور سند هست که در موجب کاهش پرونده های دادگستری و کاهش اختلافات مزروعی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: در برنامه ۵ ساله ششم سازمان ثبت اسناد کلیه مراحل ثبت را الکترونیکی کرده و احتمال جعل و کلاهبرداری را به حداقل رسانده و با توجه به پروژه شمیم محدودیت های اراضی دقیق سنجش می شود.

,

موسوی همچنین از حذف دفاتر اسناد خبر داده و خاطرنشان کرد: این موضوع نیز جرایم را به حداقل رسانده است.

,

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در بحث آمار همچون سال گذشته در رتبه اول صدور سند در استان را دارا هستیم و هرماه حدود ۴۰۰ سند صادر می کنیم و در این لحظه در بحث سند دار کردن املاک روستایی بیش از ۹۰۰ سند ودر مجموع شهری و روستایی ۳۶۰۰ سند و فراتر از وظیفه انجام دادیم که امیدواریم نقش ارزنده ای در کاهش جرایم داشته باشد.

,

موسوی در ادامه از سنددار کردن بیش از ۷۷۰۰ هکتار اراضی منابع طبیعی و در دست اقدام بودن ۵۰۰۰ هکتار از راضی منابع طبیعی برای صدور سند خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه