اخبار داغ

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب خبر داد:

زورخانه سراب در هفته دولت به بهره برداری می رسد/آغاز عملیات اجرایی استادیوم ۵ هزارنفری سراب با عتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان

زورخانه سراب در هفته دولت به بهره برداری می رسد/آغاز عملیات اجرایی استادیوم ۵ هزارنفری سراب با عتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان
س اداره ورزش و جوانان سراب در گفتگو با خبر نگار ما با اشاره به پروژه بزرگ احداث استادیوم ۵ هزارنفری سراب خاطر نشان کرد: با تامین اعتبار ۲ میلیاردی توسط نماینده سراب و همچنین تامین اعتباری با همین مبلغ از سوی مدیرکل ساخت این استادیوم ورزشی بزودی آغاز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, نماینده سراب, دکتر داوودی به همراه رییس اداره ورش و جوانان شهرستان سراب با مدیر کل ورزش استان آذربایجانشرقی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

عباسقلی پور رییس اداره ورزش و جوانان در گفتگ با خبرنگار ما اظهار داشت: دراین جلسه یک ساعته مشکلات پروژه های عمرانی و ورزشی شهرستان سراب در حضور معاون توسعه منابع اداره کل ورزشمورد بحث و بررسی قرار گرفت.

,

وی افزود: در این جلسه ایوب بهتاج مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بری بهره برداری از زورخانه سراب  درهفته دولتقول مساعد داد.

,

رییس اداره ورزش و جوانان سراب با اشاره به پروژه بزرگ  احداث استادیوم ۵ هزارنفری سراب  خاطر نشان کرد: با تامین اعتبار ۲ میلیاردی توسط نماینده سراب و همچنین تامین اعتباری با همین مبلغ از سوی مدیرکل  ساخت این استادیوم  ورزشی بزودی آغاز خواهد شد.

,

عباسقلی پور در پایان از احداث سالن های ورزشی روستایی درمراکز دهستان های شهرستان سراب و قول مساعد مدیرکل  خبر داده و ضمن تبریک انتصاب مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی ، برای توسعه ورزش شهرستان و استان قول همکاری داد.

,

کفتنی است ایوب بهتاجنیز در این جلسه  با اشاره به پتانسیل قوی جوانان شهرستان سراب درورزشهای انفرادی بخصوس جودو-پرورش اندام و کشتی بر توجه هیئت های استانی بر این فعالیت ها تاکید کرد.

,

خبر از اصغر برزگر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه