اخبار داغ

فرماندار سراب خبر داد:

تسهیلات ۶ میلیاردی دولت برای کمک به اشتغال اقشار ضعیف شهرستان/آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی

تسهیلات ۶ میلیاردی دولت برای کمک به اشتغال اقشار ضعیف شهرستان/آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی
فرماندار سراب ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, فرماندار شهرستان سراب ظهر امروز در شورای اداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مسئولین شهرستان سراب با تاکید بر کاربست توصیه های حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در باب مدیریت گفت: نوع نگاه حضرت علی السلام باید پیوسته مورد توجه مدیران قرار گیرد و مسئولیت، امانت و تعهدی است که باید به مردم ادا گردد و نباید نوعی بدهکاری نسبت به مردم تلقی شود و هیچ مدیری توفیق خدمت پیدا نمی کند مگر با ترسیم نقشه راه و حرکت با برنامه و در نظر گرفتن الزامات مربوط به کار.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سراب,

وی خطاب به مدیران ادامه داد: اهتمام ویژه ای به آموزش و برخورداری از روحیه علمی و تحقیقی، با متانت سخن گفتن با مردم و همکاران، مشورت با دیگران، دوری از افراط و تفریط، ارزشیابی و کنترل مستمر از مجموعه، داشتن جاذبه و دافعه، دوری از افراط و تفریط، ارزیابی و کنترل مستمر مجموعه، پاسخگو بودن، انعطاف پذیری، متقاعد کردن مراجعان، برخورد احترام امیز نسبت به ارباب رجوع و... مجموعه موارد کاربردی است که مدیران پیوسته باید رعایت نمایند.

,

فرماندار سراب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حلول بهار طبیعت و آمادگی کامل شهرستان افزود: با توجه به موقعیت خاص شهرستان سراب و نزدیکی ایام عید مطمئنا شهرستان میزبان جمع کثیری از مهمانان نوروزی خواهد بود لذا ستاد خدمات سفر که پیش از این فعال شده در امر پذیرش و میزبانی مهمانان باید به بهترین شکل عمل نماید.

,

شکوهی تصریح کرد: سطح خدمات دهی هم به لحاظ کمی و کیفی در شهرستان سراب نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و این امر در سایه تلاش های مدیران شهرستان اتفاق افتاده است، همچنین در راستای تامین امنیت آمارها نشان از کاهش جرایم در شهرستان دارد.

,

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرستانی ادامه داد: از محل ردیف اعتبارات ملی در شهرستان قدم های خوبی برداشته شده است و البته تحقق این اعتبارات پیگیری مسئولین و به ویژه نماینده شهرستان سراب در مجلس اسلامی را می طلبد.

,

فرماندار سراب از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبارات از طریق بهزیستی و کمیته امداد در اختیار افراد تحت پوشش در بحث اشتغال خبر داد و افزود: جهت ایجاد اشتغال، تسهیلاتی بالغ بر ۶ میلیارد تومان به افراد تحت پوشش از طریق کمیته امداد و بهزیستی تعلق گرفته که لازم است هر چه سریع تر جذب گردد ، همچنین در حوزه روستایی حدود ۹ میلیارد تومان در بحث حمایت از اشتغال و رفع معضل بیکاری به روستائیان تعلق یافته است.

,

رئیس شورای اداری شهرستان سراب خواستار توجه جدی شهردار دوزدوزان به آماده سازی دروازه ورودی شهرستان شد و ادامه داد: دوردوزان دروازه ورودی شهرستان است لذا باید تمهیدات لازم برای استقبال مسافران نوروزی صورت گیرد.

,

رئیس شورای اداری خواستار آماده باش بودن ادارات خدمت رسان در طول ایام نوروز شد و خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید آمادگی کامل در عید نوروز را داشته باشند و به تنظیف معابر شهری توجه ویژه گردد، همچنین مشخص نمودن کشیک ادارات در ایام تعطیل، کنترل تجهیزات امنیتی، فعال نمودن گشت های نیروی انتظامی، کنترل خودپردازهای باجه های بانک ها و ... از جمله مواردی است که باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.

,

در این جلسه ضرغام سلطانی نسب به عنوان بخشدار مرکزی سراب معرفی شد و از زحمات علی شیخ پور بخشدار مرکزی سراب قدردانی شد.

,

 

,

خبر از لیلا شهبازی

,

انتهای پیام/ح

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه