اخبار داغ

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی:

تمام خطوط تولید شرکت نیشکر هفت‌تپه فعال و کلیه کارگران بر سرکار خود برگشته‌اند

تمام خطوط تولید شرکت نیشکر هفت‌تپه فعال و کلیه کارگران بر سرکار خود برگشته‌اند
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تمام خطوط تولید شرکت نیشکر هفت‌تپه فعال و کلیه کارگران بر سرکار خود برگشته‌اند، گفت: افرادی که از طریق غیرقانونی بنام کارگر درصدد تخریب اموال عمومی و بیت‌المال در چهارچوب قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا:سید راضی نوری در گفتگو با رهیاب در رابطه با آخرین وضعیت شرکت نیشکر هفت‌تپه اظهار کرد: مطالبات کارگران به‌حق است و حق‌وحقوق آن‌ها باید بر اساس قانون و چهارچوب مشخص پرداخت و پیگیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

 وی با اشاره به عقب افتادن 2 ماه از حقوق کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه بیان کرد: حقوق ماه‌های بهمن و اسفند پرداخت‌نشده بود که این وضعیت با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 96 موجب نارضایتی کارگران شد.

,

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حقوق کارگران نیشکر هفت‌تپه به‌روز شده و 500 تومان از عیدی آن‌ها نیز پرداخت‌شده است.

,

نوری با تأکید بر اینکه نباید اجازه دهیم مطالبات برحق کارگران سبب تنش و نارضایتی شود، گفت: اکنون کارخانه نیشکر در شرایط حساس تولید شکر است که چنانچه نیشکر با توجه به گرم شدن هوا روی زمین بماند علاوه بر اینکه تلف می‌شود خسارت میلیاردی به کارخانه وارد می‌کند.

,

وی با انتقاد از عدم تشکیل شورای کارگری به‌منظور پیگیری مطالبات کارگری بیان کرد: اداره کار استان باید هر چه زودتر اقدام به تشکیل این شورا کند تا به‌جای تجمع چند صد نفر کارگر 10تا15نفر به نمایندگی از جامعه کارگری خواسته‌های آن‌ها را مطالبه کنند.

,

نوری با اشاره به سوءاستفاده برخی شبکه‌های خارجی مخالف نظام  از برخی مشکلات داخلی عنوان کرد: این شبکه‌های فضای داخل و مطالبات کارگران را به نحوی منعکس می‌کنند که گویا مردم از گرسنگی در حال تلف شدن هستند.

,

وی با تأکید بر اینکه تمام خطوط تولید شرکت نیشکر هفت‌تپه فعال  و کلیه کارگران بر سرکار خود برگشته‌اند، گفت: افرادی که از طریق غیرقانونی بنام کارگر درصدد تخریب اموال عمومی و بیت‌المال  در چهارچوب قانون با آن‌ها برخورد می‌شود.

,

نماینده مردم شوش و هفت‌تپه در مجلس شورای اسلامی تپه بابیان اینکه آمار دقیقی از تعداد افراد غیربومی شاغل در شرکت نیشکر هفت‌تپه ندارم، بیان کرد: انتظار می‌رود نیروهای بومی تنها تحمل کنند دود و آلودگی ناشی از نیشکر نباشند و فرصت‌های این شرکت در اختیار آن‌ها نیز گذاشته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه