اخبار داغ

مطالبات نماینده سراب از رئیس‌جمهور؛

روحانی برای احیاء صنایع تعطیل آذربایجان چاره‌ای کند/ وضعیت نامناسب راه‌ها تلفات جاده‌ای استان را سر به فلک کشانده است/ خواهان توجه مالیِ رئیس‌جمهور به تبریز 2018 هستیم

روحانی برای احیاء صنایع تعطیل آذربایجان چاره‌ای کند/ وضعیت نامناسب راه‌ها تلفات جاده‌ای استان را سر به فلک کشانده است/ خواهان توجه مالیِ رئیس‌جمهور به تبریز 2018 هستیم
داوودی ضمن آنکه خواهان حضور رئیس‌جمهور در شهرستان سراب شد، از او خواست تا فکری به حال صنایع مادر آذربایجان‌شرقی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، یوسف داوودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج با اشاره به سفر حجت‌الاسلام روحانی به تبریز در تشریح مطالبات مردم از رئیس‌جمهور ابراز داشت: مسلماً از آقای روحانی درخواست خواهیم کرد تا به مشکلات موجود در استان‌مان سر‌ و‌ سامان دهند و یکی از مطالبات‌مان رسیدگی به وضعیت جاده‌ها و آزاد‌ راه‌ها خواهد بود چراکه میزان تلفات جاده‌ای آذربایجان‌شرقی سر به فلک کشیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: از آنجایی که استان آذربایجان‌شرقی با چندین کشور خارجی همسایه است و پل ارتباطی بین استان‌های غربی و شمالی به حساب می‌آید درنتیجه وجود جاده‌های سالم و بی‌خطر حائز اهمیت می‌باشد.

,

نماینده‌ی مردم سراب در مجلس شورای اسلامی صنایع مادر موجود در استان را به‌مانند «نفت» دانست و خاطرنشان ساخت: باید به صنایع آذربایجان‌شرقی توجه ویژه‌ای داشت، چرا باید مس ورزقان و سراب با وجود این که صدها میلیارد تومان در گذشته هزینه برداشته‌اند هنوز به بهره‌برداری نرسیده باشد؟ این گونه موارد دلیلی بر وجود مشکلات اساسی در صنایع هستند.

,

وی اذعان کرد: برخی از صنایع موجود در استان تعطیل شده‌اند، لذا از ریاست جمهوری انتظار داریم صنایع فعال را تشویق کرده و برای حل مشکلات صنایع تعطیل چاره‌ای بیندیشند.

,

داوودی حل مشکل راه‌آهن میانه_بستان‌آباد و تبریز را امری ضروری دانست و تاکید داشت: به خاطر موقعیت ویژه‌ای که استان آذربایجان‌شرقی از آن بهره‌مند است باید به راه‌آهن‌های استان توجه ویژه‌ای داشت.

,

وی ادامه داد: هرچند تبریز به عنوان پایتخت گردشگری در سال ۲۰۱۸ نام‌گذاری شده اما آن‌طور که شایسته است متاسفانه به تبریز اهمیت چندانی نداده‌اند، لذا باید به استان ما براساس تعداد جمعیت و قوانین سهمی را که مستحق دریافت آن است لحاظ کنند.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، بیکاری را یکی از معضلات استانی خواند و عنوان کرد: بسیاری از چارت‌ها و پست‌های سازمانی در استان ما خالی مانده‌اند که باید جذب نیرو داشته باشند لذا دولتمردان باید در این خصوص فکری بکنند و هیچ‌کدام از آن صندلی‌ها خالی نمانند تا بلکه با این قدم اندکی از مشکلات بیکاری جوانان حل شود.

,

وی با بیان این که اگر آقای روحانی یک روز بیشتر در استان بمانند بهتر خواهد بود، منذکر شد: مردم شهر‌های مختلف انتظار دارند که رئیس‌جمهور طی هشت سال ریاست ‌جمهوری لااقل یک بار از شهر آنها دیدن کنند و به حل مشکلات آنها بپردازند.

,

داوودی در پایان اذعان‌ داشت: بنده رسما از طریق مجلس درخواست کتبی خود را به ریاست‌جمهوری اعلام کرده و خواستار این شده‌ام که طی سفری که به تبریز خواهند داشت از سراب نیز دیدن کنند و حضوری با مردم آنجا صحبتی داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه