اخبار داغ

تهیه کننده سریال "بچه مهندس":

"بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبود

"بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبود
تهیه کننده سریال "بچه مهندس" با بیان اینکه با تشخیص معاونت سیما این سریال به عنوان کار مناسبتی در ماه مبارک رمضان پخش شد، گفت: روند ساخت سریال های مناسبتی سخت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار 8دی درباره سریال "بچه مهندس" که در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود، اظهار کرد: "بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبوده است این سریال سفارش داده شده بود و قراربود کل کار تکمیل و یکجا پخش شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سعید سعدی در گفت و گو با خبرنگار , 8دی, درباره سریال "بچه مهندس" که در شب های ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می شود، اظهار کرد: "بچه مهندس" از اول سریال مناسبتی ویژه ماه مبارک رمضان نبوده است این سریال سفارش داده شده بود و قراربود کل کار تکمیل و یکجا پخش شود.,

وی افزود: دوستان در سیما مانند آقای میرباقری این کار را دیدند و به بنده محبت داشتند و با توجه به نوع ساختار و کیفیت آن مصمم شدند این کار در ماه مبارک رمضان پخش شود.

,

تهیه کننده سریال "بچه مهندس" با بیان اینکه با تشخیص معاونت سیما این سریال به عنوان کار مناسبتی در ماه مبارک رمضان پخش شد، تصریح کرد: در هر صورت کار ساخت سریال های مناسبتی سخت است.

,

 

,

 

,

, ,

سعدی افزود: زمان بندی در جریان ساخت اینگونه تولیدات خیلی کم است زیرا هر شب باید به روی آنتن برود و در انتها معلوم شد که باید برای ماه مبارک رمضان ساخته شود.

,

تهیه کننده "بچه مهندس" با اشاره به اینکه فشار کار در این شرایط بر روی عوامل خیلی زیاد می شود، تصریح کرد: بیشترین مخاطب را رسانه ملی در ماه مبارک رمضان دارد و بعد از نوروز صدا و سیما پیک مخاطب را در این ماه دارد.

,

وی با بیان اینکه در هر صورت این رنج و مشقت را می توان پذیرفت و کار را به آنتن رساند به جهت اینکه بهتر دیده می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه