اخبار داغ

نماینده رودسر در مجلس مطرح کرد:

احتمال اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور پیرامون نوسانات ارز در هفته آینده/ دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟

احتمال اعلام وصول طرح سؤال از رئیس جمهور پیرامون نوسانات ارز در هفته آینده/ دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟
نماینده رودسر و املش در مجلس گفت: وقتی رؤسای سه قوه نشستند و تعیین تکلیف کردند که وضع افراد در این مؤسسات ساماندهی شود، بسیاری از همکاران ما سؤالشان را چون مرتبط با مؤسسات مالی اعتباری بود پس گرفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با نحوه برخورد نمایندگان با موضوع طرح سوال از رییس جمهور و ماجرای پس گرفتن سریالی امضایشان از موضوعات مختلف، اظهار کرد: سؤال اول در بحث طرح سؤال از رییس جمهور پیرامون مؤسسات مالی اعتباری بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار 8دی در رابطه با نحوه برخورد نمایندگان با موضوع طرح سوال از رییس جمهور و ماجرای پس گرفتن سریالی امضایشان از موضوعات مختلف، اظهار کرد: سؤال اول در بحث طرح سؤال از رییس جمهور پیرامون مؤسسات مالی اعتباری بوده است., 8دی ,

 

,

** دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟!

, ** دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟!, ** دلایل منتفی شدن طرح سؤال قبلی چه بود؟!,

وی افزود: وقتی رؤسای سه قوه نشستند و تعیین تکلیف کردند که وضع افراد در این مؤسسات ساماندهی شود، بسیاری از همکاران ما سؤالشان را چون مرتبط با مؤسسات مالی اعتباری بود پس گرفتند.

,

نماینده مردم رودسر و املش گفت: دلیلشان هم این بود که رییس جمهور اقداماتی در جهت بازپرداخت و برگرداندن وجوه سپرده گذاران در این مؤسسات انجام داده است و به همین خاطر امضاء ها از حد نصاب پایین آمد و هیئت رییسه این طرح سؤال را منتفی اعلام کرد.

,

عباسی با تأکید بر اینکه نمایندگان پیگیر طرح سؤال از رییس چمهور پیرامون موضوع ارز و اوضاع اقتصادی هستند، اضافه کرد: احتمال این طرح سؤال  وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه سؤال از رییس جمهور و وزرا و تذکرات شفاهی و کتبی حق نمایندگان مجلس است، تصریح کرد: نمایندگان می توانند در هر شرایطی که لازم ببینند این کار قانونی خودشان را انجام دهند.

,

نماینده رودسر و املش در مجلس بیان کرد: تعدادی از نمایندگان در ارتباط با وضع اشتغال و تولید، مسایل اقتصادی و نوسانات ارز و سکه پیگیر طرح سؤال از رییس جمهور هستند تا بتوانند بستر حل مشکلات را فراهم کنند.

,

عباسی با تأکید بر اینکه هنوز هیئت رییسه این طرح سؤال را اعلام وصول نکرده است، اظهار کرد: این امضاها حد نصاب را دارد و هیئت رییسه مذاکراتی با امضا کنندگان انجام داده است.

,

وی خاطرنشان کرد: احتمال اینکه تا هفته آینده این طرح سؤال اعلام وصول شود وجود دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه