اخبار داغ

گزارش تصویری/

محله امامزاده یحیی تهران/تصاویر

محله امامزاده یحیی تهران/تصاویر
محله امامزاده یحیی از شمال به خیابان امیرکبیر و از شرق به خیابان ری می رسد و در جنوب خیابان پانزده خرداد شرقی است. دو ایستگاه پانزده خرداد و بهارستان نزدیک ترین ایستگاه ها به بارگاه امامزاده یحیی (ع) هستند، اما از هر کدام نزدیک به 10 دقیقه پیاده روی پیش روی دارید.
[

به گزارش سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محله امامزاده یحیی از شمال به خیابان امیرکبیر و از شرق به خیابان ری می رسد و در جنوب خیابان پانزده خرداد شرقی است. دو ایستگاه پانزده خرداد و بهارستان نزدیک ترین ایستگاه ها به بارگاه امامزاده یحیی (ع) هستند، اما از هر کدام نزدیک به 10 دقیقه پیاده روی پیش روی دارید.
 

, سرویس چند رسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

محله امامزاده یحیی از شمال به خیابان امیرکبیر و از شرق به خیابان ری می رسد و در جنوب خیابان پانزده خرداد شرقی است. دو ایستگاه پانزده خرداد و بهارستان نزدیک ترین ایستگاه ها به بارگاه امامزاده یحیی (ع) هستند، اما از هر کدام نزدیک به 10 دقیقه پیاده روی پیش روی دارید. اگر حوصله پیاده روی ندارید، می توانید با تاکسی یا اتوبوس از بهارستان به ابتدای خیابان پانزده خرداد بروید و بعد از سه دقیقه پیاده روی به بارگاه امامزاده یحیی (ع) برسید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, , , , , , , , , ,

, ,

, ,

 

,

, ,

, , ,

 

,

, , ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

ا

, ,

, ,

, ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه