اخبار داغ

با حضور رییس جمهور؛

راه آهن رشت _ قزوین افتتاح شد

راه آهن رشت _ قزوین افتتاح شد
قطار رشت _ قزوین حامل 120 خانواده شهدای دفاع مقدس گیلان با دستور رییس جمهور به سمت مشهد مقدس حرکت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح راه آهن رشت_قزوین با بیان اینکه بسیار خوشحال هستیم که شاهد این هستیم که گیلان از طریق ریل به سراسر کشور متصل می شود اظهار کرد: در آینده تامرز آذربایجان ادامه خواهد یافت و خط بین المللی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح راه آهن رشت_قزوین با بیان اینکه بسیار خوشحال هستیم که شاهد این هستیم که گیلان از طریق ریل به سراسر کشور متصل می شود اظهار کرد: در آینده تامرز آذربایجان ادامه خواهد یافت و خط بین المللی خواهد بود., ۸دی,

رئیس جمهور در ادامه افزود: باعث سعادت است که اولین قطاری که از رشت عازم میشود به مقصد مشهد مقدس و حامل زائرین خانواده شهدا است.

,

فرمان حرکت قطار توسط رئیس جمهور در ساعت ۱۵:۵۵دقیقه روز چهارشنبه ۱۵ اسفند صادر شد.

,

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در جریان افتتاح راه آهن رشت _ قزوین با بیان اینکه از خوشحالی مردم ما نیز خوشحال هستیم اظهار کرد: از آرزوهای دیرینه ما اتصال راه آهن به گیلان و به ویژه آستارا بود.

,

وی با تاکید بر اینکه وعده دولت با اتصال چهارمین استان کشور به خط آهن تقریبا محقق شده بیان کرد: مسیر این پروژه زیباترین مسیر و دارای طراحی خوبی است و مردم از این سفر لذت می برند.

,

وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر از همه کسانی که در این سالیان پای این پروژه زحمت کشیدند گفت: ۶۰درصد این کار با حجم سرمایه گذاری یک هزار و ۸۵۰ میلیارد دلار در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است.

,

وی در ادامه افزود: پیش بینی می شود این قطار ۴ساعته تا تهران برسد اما چون امروز آزمایشی است با سرعت کمتری حرکت می کند.

,

اسلامی در پایان گفت: امیدوار هستیم پروژه آستارا طبق زمان بندی اجرا شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه