اخبار داغ

خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد:

مسئولان در لایروبی رودخانه‌های خوزستان غفلت کرده‌اند/ از دولت انتظار جبران خسارت‌های سیل را داریم

مسئولان در لایروبی رودخانه‌های خوزستان غفلت کرده‌اند/ از دولت انتظار جبران خسارت‌های سیل را داریم
اگر درختان قطع نمی شدند و رودخانه ها مرتب لایروبی می شدند، این سیل مشکلی ایجاد نمی کردند اما متاسفانه 10 سال است که رودخانه های خوزستان لایروبی نشده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ آیت الله محسن حیدری در خطبه های نماز جمعه 9 فروردین ماه اهواز با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در به رسمیت شناختن پیوستن جولان به اسرائیل، عنوان کرد: حتی در شورای امنیت سازمان ملل جولان را برای سوریه می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
وی با بیان اینکه آمریکا امروز در انزوا قرار دارد، عنوان کرد: چیزی که به زور گرفته شده، تنها باید با زور و اتحاد کشورهای اسلامی پس گرفته شود تا این سرزمین اشغال شده به سوریه بازگردد.
,
 
,
امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به 12 فروردین سالروز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز بر برکت امام امت و با پشتیبانی ملت، پرچم نظام جمهوری اسلامی علیرغم دسیسه های دشمن، برافراشته شده است.
,
 
,
آیت الله حیدری تصریح کرد: امیدواریم با کمک جوانان انقلابی مشکلات داخلی به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی برطرف شوند تا به عنوان الگوی برتر برای جوانان دنیای اسلام ارائه شود.
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: امروز جوانان جهان اسلام به قدرت انقلاب اسلامی افتخار می کنند و آینده روشنی را برای انقلاب می دانند.
,
 
,
وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب چراغ راه انقلاب در 40 سال آینده است که همه باید به آن توجه و در راستای آن عمل نمایند.
,
 
,
خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: رهبر انقلاب چندماه پیش نسبت به فتنه سال 98 هشدار دادند و برخی با اقداماتی در تلاش برای ناامید کردن مردم نسبت به آینده انقلاب بودند که مقام معظم رهبری در سخنرانی اول فروردین ماه سال 98 را سال فرصت ها عنوان کردند.
,
 
,
آیت الله حیدری عنوان کرد: در شرایط امروز اقتصاد کشور، تنها راه برون رفت از مشکلات، عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی است و لازمه آن استفاده از افرادی است که روحیه جوان و انقلابی دارند.
,
 
,
امام جمعه موقت اهواز در ادامه با اشاره به جاری شدن سیل در استان عنوان کرد: این سیل مایه رحمت است اما بر اثر سوء رفتار برخی افراد، این رحمت به نغمت تبدیل می شود.
,
 
,
وی افزود: اگر درختان قطع نمی شدند و رودخانه ها مرتب لایروبی می شدند، این سیل مشکلی ایجاد نمی کردند اما متاسفانه 10 سال است که رودخانه های خوزستان لایروبی نشده اند.
,
 
,
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رهبر انقلاب در پیام اخیر خود نیز به تاکید بر کمک به سیل زدگان خوزستان داشتند و از دولت نیز انتظار جبران خسارت های وارده به مردم را داریم.
,
 
,
آیت الله حیدری تصریح کرد: متاسفانه تا به امروز کشاورزان خوزستانی به ویژه در شعیبیه، هنوز خسارت سیل سال 95 را دریافت نکرده اند و اکنون نیز گرفتار سیل جدیدی هستند.
,
 
,
وی افزود: از رئیس جمهور می خواهیم دستور پرداخت خسارت های سیل 95، سیل 97 و سیل احتمالی اکنون را بدهند تا عیدی از سوی دولت به مردم خوزستان باشد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه