اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبرداد:

اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر از سیل زدگان در 36 اردوگاه‌های اضطراری

اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر از سیل زدگان در 36 اردوگاه‌های اضطراری
خدادادی گفت: طبق آمار تاکنون ۲۰هزار و ۷۸۲ نفر از آسیب دیدگان سیل های اخیر در اردوگاه ها اسکان اضطراری داده شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ علی خدادادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: طبق آمار تاکنون 20 هزار و 782 نفر از آسیب دیدگان سیل های اخیر در اردوگاه ها اسکان اضطراری داده شده اند.
,
 
,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان بیان کرد: 7 اردوگاه در شهرستان باوی و 205 چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

خدادادی عنوان کرد: 4 اردوگاه و 155 چادر در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر،6 اردوگاه در اهواز، الهایی، و 100 چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

وی تصریح کرد:5 اردوگاه در دزفول برپا شده است این اردوگاه ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی احداث شده و161 چادر نیز برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه گفت: 2 اردوگاه و 292 چادر در روستاهای مگرن و آهودشت شهرستان شوش و 5 اردوگاه در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستاهای جرگه سیدعلی، عصاره1 و 2 و حمودی عاصی برپا شد.

خدادادی افزود: 5 اردوگاه و 150 چادر در هویزه ، یک اردوگاه و 150 چادر در پادگان شهید درویش اندیمشک و یک اردوگاه و100 چادر نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان برپا شد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه