اخبار داغ

با شعار لذت بخشندگی یک لبخند؛

پویش جذب۵۰۰۰ حامی برای فرزندان ایتام در ماه مبارک رمضان اجرا شد

پویش جذب۵۰۰۰ حامی برای فرزندان ایتام در ماه مبارک رمضان اجرا شد
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر گفت: پویش مشارکت و جذب 5 هزار حامی برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد با شعار لذت بخشندگی یک لبخند آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس: عبد الرضا واعظ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک باید تلاش برای خودسازی داشته باشیم، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در ایام ماه رمضان برنامه هایی در سطح استان  با هدف رفع نیازهای خانوارهای تحت حمایت به ویژه فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت اجرا می کند تا همه در سفره ماه مهمانی خدا مساوی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

وی اظهار کرد:طرح حامی یابی و حمایت از فرزندان یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم و طرح اکرام ایتام و محسنین از مهمترین طرح های کمیته امداد است که در این طرح با برگزاری پایگاه‌های حامی یابی به ویژه در شب‌های لیالی قدر در مساجد و مصلی های نماز جمعه از خیران و مردم نیکوکار درخواست می‌شود حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را بر عهده بگیرند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر افزود:  راه اندازی پویش مردمی مشارکت همگانی برای جذب 5 هزار حامی جهت فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد با شعار لذت بخشندگی یک لبخند از همه خیران و مردم نیکوکار هم استانی دعوت می شود با پیوستن به این پویش از فرزندان ایتام و محسنین نیازمند حمایت کنند و ماهانه کمک های نقدی و غیر نقدی هدیه کنند.

,

واعظ تاکید کرد: هم اکنون بیش از 5 هزار فرزندی ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در سراسر استان شناسایی شده اند که  نیازمند یاری دستان مهربان خیرین هستند.

,

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: ایستگاه حامی یابی در شهرستانها برای جذب حامیان راه اندازی شده است که خیران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا ثبت نام در این طرح از طریق شماره تلفن 0773332719 و یا تلفن همراه 09171764542 در این مار حسنه مشارکت داشته باشند.

,

وی  خاطر نشان کرد: هر حامی می تواند حمایت از یک یا چند فرزند ایتام یا محسنین را بر عهده بگیرد و ماهانه  از حداقل 30 هزار تومان به بالا به حساب این فرزندان معنوی خود پرداخت نماید و یا کمک های  کالایی در اختیار آنها قرار دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه